Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• JellyVB
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 03-12-2018
Is er iemand die mij kan helpen met mijn headset?Razer Kraken Pro V2 USB
...

Mijn pc heb ik vandaag een herinstallatie gegeven en heb ik alles opnieuw fresh geinstallerd alles werkt tot ik een game wou spelen met vrienden en mijn Microfoon als een robot klonk en heel erg haperde de dag er voor werkte het prima.
Razer Tech Support gecontact maar die kwamen met niks duidelijks en concreets. :'( :?
Verder heb ik Synaps meerdere malen geinstalleerd ook alle mappen van synaps eraf gegooid.
Als ik opnamen neem hoor ik mij zelf wel prima, maar zodra ik op discord of teamspeak ga werkt het niet.
Oude headset gepakt (Steelseries) ook USB en die werkt vervolgens wel.
...

Verder heb ik verschillende dingen getest Bij apparaatbeheer apparaten verwijdered opnieuw geisntalleerd, verschillende software mogelijkheden geprobeerd.
ik ben alleen nu radeloos wat ik nog kan doen.

ik hoop dat iemand mij kan helpen ;) xD

MvG,

jelmer van baarsen

Hopen dat ik t in de goeie forum zet xD

Alle reacties

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
@JellyVB dit past beter in SPV, ik verplaats je topic even die kant op :)

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• NVDS
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 08-09-2020
Check ook eens de microfoon instellingen in je geluidskaart driver. Wat ook een probleem kan zorgen is mic boost in Windows. Voor mic boost zie hier hoe dat je dit kan aanpassen: https://www.thewindowsclu...microphone-volume-windows Bekijk hier ook deze mogelijke oplossingen: https://insider.razer.com...7-1-v2-mic-quality.19599/

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online
Ruisonderdrukking uitzetten.

• JellyVB
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 03-12-2018
Bedankt dat jullie gereageerd hebben, De microfoon werkt uit eindelijk alleen het is nu net of ik in een lege blik zit geluid is nu hol en niet een warm geluid wat het voor heen was.

@NVDS Dit heb ik inderdaad ook al geprobeerd.

Ik ga mijn PC maar weer herinstalleren met een oudere windows editie kijken of dat misschien nog werkt.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True