Is er iemand die mij kan helpen met mijn headset?Razer Kraken Pro V2 USB
...
Mijn pc heb ik vandaag een herinstallatie gegeven en heb ik alles opnieuw fresh geinstallerd alles werkt tot ik een game wou spelen met vrienden en mijn Microfoon als een robot klonk en heel erg haperde de dag er voor werkte het prima.
Razer Tech Support gecontact maar die kwamen met niks duidelijks en concreets.
Verder heb ik Synaps meerdere malen geinstalleerd ook alle mappen van synaps eraf gegooid.
Als ik opnamen neem hoor ik mij zelf wel prima, maar zodra ik op discord of teamspeak ga werkt het niet.
Oude headset gepakt (Steelseries) ook USB en die werkt vervolgens wel.
...
Verder heb ik verschillende dingen getest Bij apparaatbeheer apparaten verwijdered opnieuw geisntalleerd, verschillende software mogelijkheden geprobeerd.
ik ben alleen nu radeloos wat ik nog kan doen.
ik hoop dat iemand mij kan helpen
xD
MvG,
jelmer van baarsen
Hopen dat ik t in de goeie forum zet xD
...
Mijn pc heb ik vandaag een herinstallatie gegeven en heb ik alles opnieuw fresh geinstallerd alles werkt tot ik een game wou spelen met vrienden en mijn Microfoon als een robot klonk en heel erg haperde de dag er voor werkte het prima.
Razer Tech Support gecontact maar die kwamen met niks duidelijks en concreets.

Verder heb ik Synaps meerdere malen geinstalleerd ook alle mappen van synaps eraf gegooid.
Als ik opnamen neem hoor ik mij zelf wel prima, maar zodra ik op discord of teamspeak ga werkt het niet.
Oude headset gepakt (Steelseries) ook USB en die werkt vervolgens wel.
...
Verder heb ik verschillende dingen getest Bij apparaatbeheer apparaten verwijdered opnieuw geisntalleerd, verschillende software mogelijkheden geprobeerd.
ik ben alleen nu radeloos wat ik nog kan doen.
ik hoop dat iemand mij kan helpen

MvG,
jelmer van baarsen
Hopen dat ik t in de goeie forum zet xD