Beste Tweakers,
Ik heb een serieus probleem met Windows 10, wat echt opgelost moet worden.
(Windows opnieuw installeren vindt ik geen oplossing, want dit is wel vaker voorgekomen ook op andere pc's. het uitschakelen van automatische updates lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling)
Probleem:
Windows besluit automatisch opnieuw op te starten om updates te installeren, terwijl er gewerkt wordt en binnen de ingestelde gebruikstijden. Dus ik ben lekker aan het typen en dan ineens plop, Windows besluit dat het een mooi moment is om opnieuw op te starten.
Instellingen:
Automatische updates staan volgens mij altijd aan
Gebruikstijden zijn ingevuld van 13:00 tot 01:00, (Windows Update -> Gebruikstijden wijzigen)
Windows 10 Home
Hardware lijkt mij niet relevant, wat het gebeurt wel vaker ook op andere pc's
Wie kan mij vertellen hoe ik kan voorkomen dat dit gebeurt?
Ik heb een serieus probleem met Windows 10, wat echt opgelost moet worden.
(Windows opnieuw installeren vindt ik geen oplossing, want dit is wel vaker voorgekomen ook op andere pc's. het uitschakelen van automatische updates lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling)
Probleem:
Windows besluit automatisch opnieuw op te starten om updates te installeren, terwijl er gewerkt wordt en binnen de ingestelde gebruikstijden. Dus ik ben lekker aan het typen en dan ineens plop, Windows besluit dat het een mooi moment is om opnieuw op te starten.
Instellingen:
Automatische updates staan volgens mij altijd aan
Gebruikstijden zijn ingevuld van 13:00 tot 01:00, (Windows Update -> Gebruikstijden wijzigen)
Hardware/Software:Gebruikstijden
Stel gebruikstijden in om ons te laten weten wanneer u dit apparaat meestal gebruikt. We zullen het apparaat tijdens gebruikstijden niet automatisch opnieuw starten en we zullen het apparaat niet opnieuw starten zonder te controleren of u het gebruikt.
Begintijd 13:00
Eindtijd 1:00
Windows 10 Home
Hardware lijkt mij niet relevant, wat het gebeurt wel vaker ook op andere pc's
Wie kan mij vertellen hoe ik kan voorkomen dat dit gebeurt?
[ Voor 3% gewijzigd door zekerpixels op 30-11-2018 22:56 ]