MSDN-Academic Alliance activatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeropaid
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb altijd gebruik gemaakt van een officiele en legaal verkregen msdn Academic Alliance key welke altijd werkte. Vorige week nog een clean install van windows 10 gedaan en de activatie ging zoals altijd gewoon goed.
Ik gebruik de key voor thuisgebruik op zo'n beetje alle apparaten maar nu ik mn oude laptop wil voorzien van een windows 10 installatie gaat de activatie ineens niet.
Alle mogelijk manieren om het op te lossen al geprobeerd, ook de MS helpdesk maar eens gebeld maar daar hoop ik nog een enquête van te krijgen >:)

Nu weet ik wel dat je in geen enkel geval meerdere installaties mag hebben draaien met dezelfde licentie maar uit de voorwaarden haal ik dat niet van dit MS blog:

https://blogs.msdn.micros...academic-alliance-msdnaa/

Gelden voor deze licenties niet dezelfde regels als bij volume licensing? Activatie is inmiddels gelukt met een andere maar legale code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeropaid schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 21:43:

Ik gebruik de key voor thuisgebruik op zo'n beetje alle apparaten maar nu ik mn oude laptop wil voorzien van een windows 10 installatie gaat de activatie ineens niet.
Volgens mij zit aan een MSDN key een max aantal activaties van 10, omdat die key's voor test doeleinden zijn bedoeld en niet voor volume licensing.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2018 08:50 ]