Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 12:14
Dus... ik heb de OnePlus 6T nu een paar dagen, maar ik bevind me een probleem met de 6T, en ik vraag me af of meer mensen hier last van hebben.

Mijn vingerscanner werkt niet altijd. Dit is vaak wanneer ik aan het werk ben na een tijdje. Ik moet mijn vinger zo danig schoonmaken dat het spotloos is, om hem weer te laten herkennen. Als ik gewoon thuis ben, werkt die altijd..

En ja ik heb ook gezichtsherkenning en die werkt 10/10, maar vind het een beetje jammer dat de scanner zo gevoelig is, aangezien dit wel een gave feature is in deze flagship.

Nog een klein irriterend dingetje. Kan je ergens in de instellingen wijzigen dat mijn scherm niet aanspringt als ik een melding krijg? Mijn telefoon scant meteen mijn gezicht en unlocked terwijl die gewoon in een standaard staat.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrkend54l
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-12-2023
Wat je aanhaalt is inderdaad een nadeel van vingerscan in het algemeen.
En zeker de under-screen van de 6T kan helemaal nog overweg met vuil en vooral vocht.
Elk voordeel heeft nu eenmal z'en nadeel.

En de enige oplossing is face-id afzetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Mrkend54l op 30-11-2018 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-08 15:00

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik heb hem toevallig ook een aantal dagen en kan zeggen dat ik dit probleem ondervind. Je kan proberen je vingerafdruk opnieuw toevoegen?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
Denk dat dat normaal is toch? Vingerprint scanner scant je vinger print. Als je vinger vuil is of je heb een snee o.i.d. werkt dat natuurlijk niet. Enige oplossing is dan om idd face ID te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-09 20:48

Pindamann

Human

Misschien kun je dezelfde vinger 2x toevoegen zodat ie em makkelijker pakt? Ik doe dat vaak voor de vinger die ik hoofdzakelijk gebruik.

Weet niet zeker of het helpt maar ik geloof zelf graag van wel :+

[ Voor 7% gewijzigd door Pindamann op 01-12-2018 00:08 ]

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iinsane
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 12:14
Knamix schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 21:26:
Denk dat dat normaal is toch? Vingerprint scanner scant je vinger print. Als je vinger vuil is of je heb een snee o.i.d. werkt dat natuurlijk niet. Enige oplossing is dan om idd face ID te gebruiken.
Nou als ik werk, en ik heb pauze, dan is mijn vinger misschien een klein beetje smerig van de stof, maar ik moet hem echt goed schoonmaken voordat ik hem kan gebruiken.

Heb nou wel een optie gevonden dat die niet automatisch ontgrendeld zodra je scherm aan gaat, dat helpt wel een groot deel. Alleen beetje balen van de vingerscanner. Misschien idd zoals meerdere tips hier gegeven een extra scan maken wanneer die vuil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:51
Pindamann schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 00:08:
Misschien kun je dezelfde vinger 2x toevoegen zodat ie em makkelijker pakt? Ik doe dat vaak voor de vinger die ik hoofdzakelijk gebruik.

Weet niet zeker of het helpt maar ik geloof zelf graag van wel :+
Dit heb ik gedaan (wel met een ander toestel) en daardoor herkent mijn toestel mijn vinger nu veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:06

13art

Moderator Mobile
Ik zou zeggen voeg ook eens je vinger toe tijdens je werk, wanneer deze normaal gesproken dus niet goed gelezen wordt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FFA
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:16

FFA

Het schijnt beter te zijn als je de vingerafdruk nieuw toevoegt in het donker (toilet met licht uit bijv) en als animatie voor "Streep" kiest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 21:06

13art

Moderator Mobile
FFA schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:26:
Het schijnt beter te zijn als je de vingerafdruk nieuw toevoegt in het donker (toilet met licht uit bijv) en als animatie voor "Streep" kiest
Probleem is denk ik dat z'n vinger vies is waardoor de vinger niet herkend wordt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:11
FFA schreef op zondag 2 december 2018 @ 09:26:
Allemaal fabels 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eierbal
  • Registratie: September 2018
  • Niet online
De vingerafdrukscanner werkt erg snel. Hij werkt erg goed als je je vinger er kort op legt. Lang er op houden werkt niet beter ofzo'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauwrensB
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 18-06-2023
Ik herken het probleem met de vingerprint scanner. Bij mij doet het zich alleen voor bij het ontgrendelen van het toestel. Opdracht bevestigingen werken vlekkeloos. Ik ontgrendel nu met gezichtherkenning en doe betalingen met de vingerprint scanner.
Pagina: 1