Oplichter hier op Tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kameha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-07 16:17
*knip*

lang verhaal kort, deze "tweaker" reageert dus op gratis spullen, gaat accoord met ophalen en dan paar smoesjes later wil hij het opgestuurd krijgen en vervolgens is het stil als het gaat om verzendkosten.. |:(

ik weet het, ik lees meestal de beoordelingen van tweaker accounts, heb deze gemist.. mijn fout.

kan tweakers hier definitief actie ondernemen aub? meerdere malen mensen oplichten en nog steeds actief op tweakers 8)7

bijvoorbaatdank

[ Voor 7% gewijzigd door Microkid op 30-11-2018 19:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hoe is iemand een oplichter als hij/zij interesse toont en dan geen geld over maakt en zijn/haar afspraak niet na komt terwijl er ook geen goederen opgestuurd zijn?

Dat 't ab-so-luut niet nietjes en kansloos is ben ik helemaal met je eens, maar als je je afspraken niet nakomt (zonder dat er goederen zijn opgestuurd!) en dan dus niet boter bij de vis levert maakt je nog geen oplichter.

Als ik een beetje terugga in de reviews (ik heb ze niet allemaal gelezen) stikt het ook van de 5-sterren reviews en lijkt dit gedrag iets van de laatste tijd. Misschien even wat teveel hooi op z'n vork?

Anyway, even voor de duidelijkheid: Ik reageer hier op persoonlijke titel en niet uit naam van T.net; dat mogen de mensen doen die vaker met dit bijltje gehakt hebben. Ik wou alleen maar even zeggen dat ik 't vrij gevaarlijk vind om meteen oplichter te roepen (en kan zelfs onder smaad vallen).

Edit: na wat dieper gekeken te hebben lijken er 3 daadwerkelijke slachtoffers te zijn waarbij 't (zo ver ik zie aan die reviews) om verzendkosten gaat die hij niet terugbetaald heeft:
https://tweakers.net/aanbod/rating/572831/
https://tweakers.net/aanbod/rating/592673/
https://tweakers.net/aanbod/rating/561275/
En ik zie nu dus dat dat bij jou ook het geval is; dat haalde ik in ieder geval niet uit je topicstart. Je zei:
en daar was me niet uit duidelijk dat je 't ook daadwerkelijk opgestuurd hebt.

De rest zijn vooral klachten over wel interesse tonen en dan niets meer laten horen. Maar goed ik laat 't verder aan de V&A mensen :Y)

[ Voor 34% gewijzigd door RobIII op 30-11-2018 19:26 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:54

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

We gaan hier niet met modder gooien en beschuldigen. Als je wat wilt bespreken kan je dat via DM met de V&A admins doen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.