Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, zeker bf5 in het vooruitzicht.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000 en 1500 euro, zelf assembleren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, compleet nieuw systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor AMD georienteerde componenten, nee ik kan dit niet wetenschappelijk onderbouwen maar in het verleden veel goede ervaring mee gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dacht zelf aan een kleine kast "Fractal Design Focus G Mini" dus wel lekker als alles er ook daadwerkelijk in past.
Daarnaast zit ik nu met een heel oud systeem en wil ik met een nieuw systeem een tijdje vooruit kunnen, aangezien ik ook een nieuwe monitor wil zit ik op een kantelpunt. 1080 of 1440? mijn gevoel zegt 1440, kan in de toekomst altijd nog een keer de gpu upgraden maar de monitor is er dan alvast.
Ga je overklokken?
Nee niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk een scherpe blik op de lijst die ik zelf heb samengesteld. Ga ik zo en tijdje vooruit kunnen op 1440?
In eerste instantie dacht ik aan een Rx590 maar deze bleek toch minder goed te presteren op 1440 dan ik hoopte dus vandaar de Vega.
Voornamelijk gamen, zeker bf5 in het vooruitzicht.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1000 en 1500 euro, zelf assembleren.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, compleet nieuw systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorkeur voor AMD georienteerde componenten, nee ik kan dit niet wetenschappelijk onderbouwen maar in het verleden veel goede ervaring mee gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dacht zelf aan een kleine kast "Fractal Design Focus G Mini" dus wel lekker als alles er ook daadwerkelijk in past.
Daarnaast zit ik nu met een heel oud systeem en wil ik met een nieuw systeem een tijdje vooruit kunnen, aangezien ik ook een nieuwe monitor wil zit ik op een kantelpunt. 1080 of 1440? mijn gevoel zegt 1440, kan in de toekomst altijd nog een keer de gpu upgraden maar de monitor is er dan alvast.
Ga je overklokken?
Nee niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Eigenlijk een scherpe blik op de lijst die ik zelf heb samengesteld. Ga ik zo en tijdje vooruit kunnen op 1440?
In eerste instantie dacht ik aan een Rx590 maar deze bleek toch minder goed te presteren op 1440 dan ik hoopte dus vandaar de Vega.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 163,25 | € 163,25 |
| 1 | ASRock B450M Pro4 | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX VEGA 56 GAMING OC 8G | € 355,05 | € 355,05 |
| 1 | Fractal Design Focus G Mini | € 46,99 | € 46,99 |
| 1 | MSI Optix MAG27CQ Rood, Zwart | € 399,- | € 399,- |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 121,50 | € 121,50 |
| 1 | Cooler Master V Series V550 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 74,- | € 74,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.314,64 | |