Toon posts:

CS - openGL = vastloper + vastlopen geluid :?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik counterstrike in openGL mode speel op een resolutie van 1024*768 dan krijg ik na een tijdje een vastloper :'( Het geluid blijft dan hangen en hij reageert nergens meer op....alleen op de reset knop :( Als ik openGL op 800*600 draai heb ik nergens last van...ook met D3D op 1024*768 heb ik nergens last van maar dan is mijn FPS max 30 en schommelt heen en weer....wat kan ik tegen die vastlopers doen? (driver zijn up to date)

Bijna vergeten...draai het op een Nvidia TNT2 Vanta (overclocked naar 140/130mhz) op een PII450 met 320mb ram....

Verwijderd

misschien omdat je een pII 450 in de 1024 draait in cs?

Verwijderd

Topicstarter
slaat weer nergens op (lees eerst goed mijn verhaal)
D3D op 1024*768 heb ik nergens last van
Hij draait zelf software mode op 1024

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op zaterdag 21 juli 2001 20:24 schreef madmanrules het volgende:
misschien omdat je een pII 450 in de 1024 draait in cs?
Dat jij een 1.2Ghz T-Bird hebt wil niet zeggen dat je denigrerend hoeft te doen over een PII-450.

Daarmee kan je CS meer dan vloeiend draaien.

EbAyzo: probeer je videokaart eens niet te overklokken.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Beschrijf de vastloper eens.
Blijft het scherm hangen (je ziet steeds hetzelfde beeld), geluid stopt, en geen enkele input reageert? Dan is het een oververhitte videokaart.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
kutje :( ff terugclocken en nog eens proberen :)

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Had ik ook..terugklokken helpt idd.. gewoon wel overklokken..maar klok met mate :)

dunno

• Captain Pervert
Had je ook wel zelf kunnen verzinneb toch :)
Ik vond je vraag namelijk tamelijk retorisch.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 juli 2001 20:37 schreef Captain Pervert het volgende:
Had je ook wel zelf kunnen verzinneb toch :)
Ik vond je vraag namelijk tamelijk retorisch.
retorisch ??? Ja sorry MAVO hé :) Ik had al zo'n idee ja maar ik dacht dat het met de koeling wel goed zat....nou ja nog maar een keer kijken en...zoals iemand anders net al zei: OVERCLOCKEN MET MATE!! dus rustig opvoeren :) tnx for answers!

Verwijderd

Topicstarter
dit staat er in mijn cfg file die hij gebruikt bij de opengl mode:
gl_polyoffset -0.001
gl_ztrick 0
gl_dither 1
gl_lightholes 1
gl_keeptjunctions 1
Klopt hier iets niet? moet er nog iets bij? want hij loopt nog steeds vast!!

Verwijderd

Topicstarter
iemand? ik wordt een beetje gek van dit gezeik!!!! ik heb hem nu al op 90/95mhz staan...en nog heb ik vastlopers!! ik heb een dikke coolermaster slot cooler onder het agp slot hangen dus ik ga het nog een keer proberen....

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

die gl_ modes zijn cheats man :P
nee heb ik ook geen probs... ik heb ook wel is veel crashes gehad zoals jij... lag bij mij aan me via drivers

hallo

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 22 juli 2001 00:26 schreef NaLiN het volgende:
die gl_ modes zijn cheats man :P
nee heb ik ook geen probs... ik heb ook wel is veel crashes gehad zoals jij... lag bij mij aan me via drivers
zijn dat cheats :) wat voor een cheats dan :? ik ga er in iedergeval niet veel beter van spelen :)
Pagina: 1