Ik zoek een?
Een vervangende geluidskaart die een pricewatch: Creative X-Fi XtremeMusic moet gaan vervangen voor de pc van mijn kennis. Ik heb veel verstand van hardware e..d en werk zelf ook in de ICT maar, ben blijkbaar toch niet zo thuis in de geluidskaarten. Vandaar, dat ik graag een beroep zou willen doen op jullie advies
Ik heb al wat geluidskaarten uitgezocht maar, zoals eerder vermeld ben ik tegenwoordig niet zo thuis in de geluidskaarten en weet ik niet goed welke ik zo goed mogelijk kan adviseren en wat de kwaliteit van de geluidskaarten van tegenwoordig zijn.
Kan hij het met een goedkoop kaartje af of kom je op het duurste model uit? Of een middenweg?
Geluidskaarten die ik heb uitgezocht:
Wat is je budget?
Kwaliteit en geluidskwaliteit gaat boven de prijs heeft hij aangegeven maar, denk dat het met € 150-200 wel moet lukken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet specifiek, zoals gezegd kwaliteit en geluidskwaliteit gaat boven alles.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hij gebruikt het volgende systeem:
Hij gebruikt de pc vooral voor het muziek luisteren. Daarnaastm heeft hij een Logitech 5.1 surround set namelijk deze pricewatch: Logitech Z-5500 Digital. Hij draait als OS Windows 10 pro
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn, dan hoor ik dat uiteraard graag.
Alvast bedankt voor de genomen moeite en het advies
Een vervangende geluidskaart die een pricewatch: Creative X-Fi XtremeMusic moet gaan vervangen voor de pc van mijn kennis. Ik heb veel verstand van hardware e..d en werk zelf ook in de ICT maar, ben blijkbaar toch niet zo thuis in de geluidskaarten. Vandaar, dat ik graag een beroep zou willen doen op jullie advies
Ik heb al wat geluidskaarten uitgezocht maar, zoals eerder vermeld ben ik tegenwoordig niet zo thuis in de geluidskaarten en weet ik niet goed welke ik zo goed mogelijk kan adviseren en wat de kwaliteit van de geluidskaarten van tegenwoordig zijn.
Kan hij het met een goedkoop kaartje af of kom je op het duurste model uit? Of een middenweg?
Geluidskaarten die ik heb uitgezocht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus Strix Soar | € 82,75 | € 82,75 |
| 1 | Asus Xonar DGX | € 31,55 | € 31,55 |
| 1 | Creative Sound BlasterX AE-5 | € 126,- | € 126,- |
| 1 | Creative Sound Blaster Z (retail) | € 73,36 | € 73,36 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 313,66 | |
Wat is je budget?
Kwaliteit en geluidskwaliteit gaat boven de prijs heeft hij aangegeven maar, denk dat het met € 150-200 wel moet lukken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, niet specifiek, zoals gezegd kwaliteit en geluidskwaliteit gaat boven alles.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hij gebruikt het volgende systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus M4A77TD PRO/U3S6 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Club 3D Radeon HD 3450 512MB Passive Low Profile | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB | € 152,- | € 152,- |
| 1 | Creative X-Fi XtremeMusic | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Thermaltake Versa N26 | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1066D3N7/2G | € 16,90 | € 16,90 |
| 1 | Cooler Master Silent Pro Gold 550W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 120GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 213,89 | |
Hij gebruikt de pc vooral voor het muziek luisteren. Daarnaastm heeft hij een Logitech 5.1 surround set namelijk deze pricewatch: Logitech Z-5500 Digital. Hij draait als OS Windows 10 pro
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn, dan hoor ik dat uiteraard graag.
Alvast bedankt voor de genomen moeite en het advies