Nieuwe LG65C8, hierop heb een "oude" Humax 5200c aangesloten. Probleem is dat na aanzetten van beide apparaten het beeld van de Humax de eerste +/- 30 seconden niet fris is. Het flikkert wat, komt af en toe wat sneeuw en soms valt het heel even weg. Na deze periode is het beeld prima en stabiel. Als ik dat de TV even kort op standby zet, en daarna weer aan doet het probleem zich NIET voor. Wel als alles een uurtje uit gestaan heeft. Dan doet hij het elke keer tot nu toe. Op de vorige TV werkt hij prima.
Andere apparaten hebben dit issue niet. Andere HDMI kabel gepakt, maakt geen verschil. Ik kan verder aan de HDMI instellingen niet veel nuttige zaken aanpassen.
Iemand tips of enig idee wat het kan zijn? Kan er verder online niet veel over vinden. Het is de bedoeling over te stappen naar CI+ maar de Humax wil ik er nog wel bijhouden voor wat opnames.
Andere apparaten hebben dit issue niet. Andere HDMI kabel gepakt, maakt geen verschil. Ik kan verder aan de HDMI instellingen niet veel nuttige zaken aanpassen.
Iemand tips of enig idee wat het kan zijn? Kan er verder online niet veel over vinden. Het is de bedoeling over te stappen naar CI+ maar de Humax wil ik er nog wel bijhouden voor wat opnames.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023