Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor race games, Assetto Corsa, Project Cars2, F1 2018. wellicht oook Battlefield5 o.i.d. maar dat weet ik nog niet zeker. Uiteraard ook voor surfen etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb zonder randapparatuur zo ongeveer €1400 in mijn hoofd, minder met dezelfde prestatie's mag uiteraard ook. Bij een duidelijke verbetering is iets extra uitgeven ook geen probleem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, helemaal blanco hier.. oh ja wel alvast een 500 GB Samsung 860 evo SSD aangeschaft (in de aanbieding)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op kantoor staan 2 pc's nu, 1 met een Ryzen 3 2200G CPU en 1 met een I5 7400... beide met 8GB 2400 MHZ geheugen. De Ryzen PC voelt wat "soepeler" beetje lastig uit te leggen maar toch. Miscchien een keer AMD proberen voor een game pc dan?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk altijd Intel gehad, maar overstappen is geen probleem. Nvidia is denk ik de enige keus qua snelheid, geluid etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst redelijk stil, beetje RGB kan geen kwaad
Ga je overklokken?
Nee dat denk ik eigenlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Onderstaand lijstje heb ik reeds samengesteld... Past dit goed bij elkaar??? ook het geheugen??. Monitor moet ook nog aangeschaft worden (ben brildragend dus niet te kleine lettertjes aub
Iemand een tip voor een monitor? 32 inch vindt ik wel een mooie maat
De PC zal voornamelijk gebruikt worden voor race games, Assetto Corsa, Project Cars2, F1 2018. wellicht oook Battlefield5 o.i.d. maar dat weet ik nog niet zeker. Uiteraard ook voor surfen etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb zonder randapparatuur zo ongeveer €1400 in mijn hoofd, minder met dezelfde prestatie's mag uiteraard ook. Bij een duidelijke verbetering is iets extra uitgeven ook geen probleem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, helemaal blanco hier.. oh ja wel alvast een 500 GB Samsung 860 evo SSD aangeschaft (in de aanbieding)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Op kantoor staan 2 pc's nu, 1 met een Ryzen 3 2200G CPU en 1 met een I5 7400... beide met 8GB 2400 MHZ geheugen. De Ryzen PC voelt wat "soepeler" beetje lastig uit te leggen maar toch. Miscchien een keer AMD proberen voor een game pc dan?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eigenlijk altijd Intel gehad, maar overstappen is geen probleem. Nvidia is denk ik de enige keus qua snelheid, geluid etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst redelijk stil, beetje RGB kan geen kwaad
Ga je overklokken?
Nee dat denk ik eigenlijk niet
Wat verwacht je van ons?
Onderstaand lijstje heb ik reeds samengesteld... Past dit goed bij elkaar??? ook het geheugen??. Monitor moet ook nog aangeschaft worden (ben brildragend dus niet te kleine lettertjes aub
Iemand een tip voor een monitor? 32 inch vindt ik wel een mooie maat
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 326,- | € 326,- |
| 1 | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 139,45 | € 139,45 |
| 1 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Windforce | € 535,05 | € 535,05 |
| 1 | Toshiba P300 (Bulk), 2TB | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | NZXT H500i Wit | € 103,- | € 103,- |
| 1 | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16W | € 164,50 | € 164,50 |
| 1 | BitFenix Whisper BWG550M | € 90,- | € 90,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.417,90 | |