Niet te volgen op Twitter

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik beheer een twitter account voor een sportteam (*snip* spam) maar als mensen mij willen volgen ontvolgt twitter dit telkens weer automatisch. Contact zoeken met Twitter is dramatisch en de chatbot helpt mij ook niet bepaald verder.

Instellingen hebben meerdere mensen nagelopen, hier zou het probleem toch moeten zitten zou je denken, maar heeft vooralsnog niets opgeleverd.

Heeft iemand een idee/ervaring hiermee?

Bij voorbaat dank,

Bas

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 30-11-2018 13:35 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:31:
maar als mensen mij willen volgen ontvolgt twitter dit telkens weer automatisch
Dat betwijfel ik ten zeerste. Kun je dit staven of anders uitleggen?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi Rob, excuses als het vernoemen van de naam spam was, was meer omdat mensen dit evt. zouden willen proberen.

Op het moment dat je naar het account gaat en klikt op "volg" en je vernieuwt de pagina ontvolgt hij het account automatisch weer...
Ook wanneer ik in het account zit kan ik mijn 1 volger niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:45

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 13:42:
Hi Rob, excuses als het vernoemen van de naam spam was, was meer omdat mensen dit evt. zouden willen proberen.

Op het moment dat je naar het account gaat en klikt op "volg" en je vernieuwt de pagina ontvolgt hij het account automatisch weer...
Ook wanneer ik in het account zit kan ik mijn 1 volger niet zien.
Wat bedoel je hier eigenlijk mee? Welk platform? Welke browser/app? Welke handelingen doe je? Vanuit welk account probeer je het sportteam te volgen? Wat is 'in het account zitten'? Waar kijk je naar om je 'volger te zien'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik vermoed dat je nog wat 'verificatiestappen' moet ondernemen om je account als niet-spam account te laten gelden. Dat betekent o.a. een telefoonnummer koppelen. Ik heb toevallig recent zelf een Twitter-account opgezet en moest wat extra handelingen doen om als 'veilig' bestempeld te worden; één daarvan was een telefoonnummer koppelen, ik weet alleen niet meer wat het andere was; email verifiëren middels een linkje of een captcha invullen of zoiets. Peanuts verder, maar je moet 't wel doen. En als je door je settings klikt moet je dat ergens ook gewoon kunnen zien.

[ Voor 62% gewijzigd door RobIII op 30-11-2018 13:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Telefoonnummer, geboortedatum en e-mail allemaal gekoppeld & bevestigd (als dit nog niet gedaan was) maar nog geen ontwikkelingen de juiste kant op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat heb je zojuist gedaan en wat was er al gedaan? Geef het ook even om overal door te werken in 't hele systeem. Dat kan best een kwartiertje, misschien wel uurtje, duren. Geef 't desnoods tot morgen de tijd. Je account zal opnieuw door de 'malicious accounts scanner dinges' gaan en dat kan best even duren. Geduld dus even.

(Ik zie nu in ieder geval het aantal followers, iets wat daarstraks nog volledig ontbrak)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ewWcyJIlL2UHy5EYivpWWCpK/full.png

[ Voor 41% gewijzigd door RobIII op 30-11-2018 14:11 ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 14:08:
[...]

Wat heb je zojuist gedaan en wat was er al gedaan? Geef het ook even om overal door te werken in 't hele systeem. Dat kan best een kwartiertje, misschien wel uurtje, duren. Geef 't desnoods tot morgen de tijd. Je account zal opnieuw door de 'malicious accounts scanner dinges' gaan en dat kan best even duren. Geduld dus even.
Heb mijn geboortedatum ingevuld, dit was nog niet gedaan. Wellicht heeft het nu inderdaad wat tijd nodig.. Dank in ieder geval voor het helpen so far!
Pagina: 1