Situatie:
Ik heb onlangs een nieuwe pc gebouwd:
Corsair RM750x
G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB
R7 2700x
Lite-On iHAS124
Asus ROG Crosshair VII Hero (WiFi)
be quiet! Dark Rock 4
BB-codes | Speciale karakters | Voeg afbeelding toe via het fotoalbum
Nu heb ik de volgende problemen:
Van het geheugen wordt maar 1 dimm gezien in de bios, wanneer ik in de bios de slots handmatig nakijkt wordt het geheugen wel gezien en in windows staat het als 16 / 8 hardware reserved. daarnaast krijg ik de snelheid niet boven de 2133mhz.
Tevens heb ik dan nog het probleem dat spot 1A niet bereikbaar is vanwege de koeler.
Nu zit ik er over te denken om dit geheugen te vervangen door : Corsair vengeance lpx CMK16GX4M2B3200C16 weet iemand of dit gaat werken en bovendien ook nog op de geadverteerde snelheden?
Ik heb onlangs een nieuwe pc gebouwd:
Corsair RM750x
G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB
R7 2700x
Lite-On iHAS124
Asus ROG Crosshair VII Hero (WiFi)
be quiet! Dark Rock 4
BB-codes | Speciale karakters | Voeg afbeelding toe via het fotoalbum
Nu heb ik de volgende problemen:
Van het geheugen wordt maar 1 dimm gezien in de bios, wanneer ik in de bios de slots handmatig nakijkt wordt het geheugen wel gezien en in windows staat het als 16 / 8 hardware reserved. daarnaast krijg ik de snelheid niet boven de 2133mhz.
Tevens heb ik dan nog het probleem dat spot 1A niet bereikbaar is vanwege de koeler.
Nu zit ik er over te denken om dit geheugen te vervangen door : Corsair vengeance lpx CMK16GX4M2B3200C16 weet iemand of dit gaat werken en bovendien ook nog op de geadverteerde snelheden?