Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC zal voornamelijk gebruikt worden om media te streamen naar de tablets van de kids zodat ik rustig kan gamen
Spellen die ik voornamelijk speel zijn Factorio, Anno, Civ. en wat andere sims die verder niet heel hoogdravend zijn qua graphics.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil het als het even mogelijk is onder de 1000 euro houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik was van plan deze SSD mee te nemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC staat in de woonkamer, dus ik wil bij voorkeur een stille pc samen proberen te stellen.
Ga je overklokken?
Ben niet van plan over te klokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb voor alle films van de kids nog wat extra opslag ruimte nodig. Ben niet zo in de harde schijven thuis, dus heb maar voor de bovenste in de pricewatch gekozen. Als jullie hierin een beter advies hebben hoor ik het graag.
Twijfel nog een beetje of ik niet de 2700X wil, al lijkt me dit wellicht wat overkill voor het budget en de eisen.
Heb zelf dit samengesteld, maar alle advies is welkom. Het is al weer even geleden sinds ik een pc samengesteld heb.
PC zal voornamelijk gebruikt worden om media te streamen naar de tablets van de kids zodat ik rustig kan gamen
Spellen die ik voornamelijk speel zijn Factorio, Anno, Civ. en wat andere sims die verder niet heel hoogdravend zijn qua graphics.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil het als het even mogelijk is onder de 1000 euro houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik was van plan deze SSD mee te nemen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung 840 Pro 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC staat in de woonkamer, dus ik wil bij voorkeur een stille pc samen proberen te stellen.
Ga je overklokken?
Ben niet van plan over te klokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb voor alle films van de kids nog wat extra opslag ruimte nodig. Ben niet zo in de harde schijven thuis, dus heb maar voor de bovenste in de pricewatch gekozen. Als jullie hierin een beter advies hebben hoor ik het graag.
Twijfel nog een beetje of ik niet de 2700X wil, al lijkt me dit wellicht wat overkill voor het budget en de eisen.
Heb zelf dit samengesteld, maar alle advies is welkom. Het is al weer even geleden sinds ik een pc samengesteld heb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 213,99 | € 213,99 |
| 1 | MSI B450-A PRO | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Sapphire Nitro+ Radeon RX 580 8GD5 (11265-01) | € 238,99 | € 238,99 |
| 1 | WD Red WD40EFRX, 4TB | € 119,78 | € 119,78 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 121,50 | € 121,50 |
| 1 | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 91,- | € 91,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 945,06 | |