Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Multi] Surviv.io

Pagina: 1
Acties:

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 16-06 17:13

Surviv.io is een populair gratis top-down Battle Royal spel zoals Fornite en PUBG maar dan 2D top-down. In het spel start je aan het begin van de ronde op een eiland en op dat eiland moet je tegen elkaar vechten - de laatste overlevende op het eiland wint het spel.

De officiële website is https://surviv.io

Voor je gevechten heb je de beschikking over allerlei soorten wapens die verspreid over het eiland zijn te vinden. Daarnaast kun je ook allerlei extra items oppikken: zoals harnassen, verbanden en andere gereedschappen.

Het spel is gratis te spelen, je hoeft er niets voor te installeren. Een gebruikersaccount is evenmin vereist.

Het spel heeft de volgende gamemodes:
In Solo, you play by yourself against other people who play by themselves.
In Duo, you play with one other teammate against other people who play with one other teammate.
In Team, you play with 3 other teammates against other teams with the same number of people as yours.
De belangrijkste knoppen die je nodig hebt om te spelen:

- pijltjestoetsen of WASD om je te verplaatsen.
- linkermuisknop om te schieten (of je keypad)
- r toets om je wapen te herladen
- m toets voor een kaart van het eiland
- f om te interacteren met een voorwerp op de kaart
- nummer 1, 2 en 3 op je toetsenbord om te wisselen van wapen
- nummer 4 om zaken te gooien die je kan gooien, zoals een grenaat

De officiële website is: https://surviv.io

Erg leuk spel voor even tussendoor 10 minuten spelvermaak!

• Schuim
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 12-06 12:00

Schuim

Sup?

Erg grappig om even tussendoor te spelen.
Ben wel erg aan het twijfelen of ik de midgame drop-in wel prettig vind, maar je vind anzich ook wel snel genoeg een wapen. Lagg is wel echt killing ^^

AMD2700x, GTX1070, 16GB 3600mhz, SSD's Only

• foekie01
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 08:07
Wat een grappig spel! Zojuist paar potjes gedaan met een collega en we hebben ons kapot gelachen over de gekke situaties met andere spelers :+

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 12:24

LankHoar

Professionele amateur

Als iemand die PUBG erg leuk vind kan ik best van deze game genieten, even tussendoor/met vrienden. Ik vind de verschillen tussen items soms nagenoeg klein (in weergave), en snap ook de functie van de toiletrol nog niet echt.. :+

@Schuim die lagg is inderdaad erg irritant. Eerst dacht ik dat het aan mijn PC/internet verbinding lag, maar ik heb dit ook niet in andere games dus lijkt me van niet. Zo irritant wanneer je net veel goede items hebt en dan laggend dood gaat >.<

• CyberMania
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 16-06 17:13
LankHoar schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 15:17:
en snap ook de functie van de toiletrol nog niet echt.. :+
Bedoel je niet een stuk verband (health-kit) ?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True