Hoe kan ik een wachtwoord meenemen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RalfZ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 12:15
Beste Mensen,

Ik heb een nieuwe laptop gekocht, super leuk natuurlijk.
Maar via de google browser heb ik 2 wachtwoorden bewaard voor mijn ledger en mijn server.

Als ik inlog zijn deze wachtwoorden bewaard, mar ik weet ze dus niet meer.

Kan ik deze bewaarde wachtwoorden meenemen en zo ja hoe doe ik dat?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Bedoel je op je oude toestel? Kan je dat niet via: chrome://settings/passwords ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mogelijk even lezen op https://betanews.com/2018/03/09/export-chrome-passwords/ of dat voor jou geldt.

Anders zijn er vast Chrome Extensions te vinden die passwords kunnen exporteren naar CSV of TXT.

Maar, uit mijn hoofd; je kan toch ook Google Sync gebruiken om (gedeelten van) Google-software op te slaan en terug te halen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:20
Als je in google chrome de wachtwoorden hebt opgeslagen terwijl je bent ingelogd met een google account (kan je zien aan het balletje rechtsbovenin, naast de opties knop), dan worden alle opgeslagen wachtwoorden meegenomen naar een volgende browser waarop je bent ingelogd met de zelfde account.

Ik zou wel even bevestigen dat dit gebeurt voor je de oude laptop/wachtwoorden wegdoet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Als je ingelogd bent met een Google account bij Chrome worden deze gesynchroniseerd. Zo niet, dan kan je je opgeslagen wachtwoorden bekijken. Hiervoor moet je dan je Windows wachtwoord invullen geloof ik zodra Chrome erom vraagt.

• RalfZ
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-10 12:15
Jullie zijn helden super bedankt!!! het werkt!
Pagina: 1