Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• gft
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 23-01 22:51
Mijn vraag: ik heb al van alles geprobeerd om de apps ,zoals snapseed en Procamera, Photofix, LR etc te openen (wijzigen) vanuit de fotoroll op de Iphone 10.

Wijzigen en dan kiezen voor meer apps . Daar staan dan maar 2 apps in ...in plaats van alles 6 .

Bij programma's ook niets verkeerd ingesteld. Aplle heeft al meegekeken en kon in eerste instantie ook niets vinden.

De apps kan ik alleen gebruiken door AAN TE KLIKKEN en dan openen .alle foto's etc.
..
...
Mocht het een probleem zijn de iphone zit nog in de garantie , 10 mnd oud.

IOS versie is ook de laatste versie.

Gerard

...

Alle reacties

Sorry, wat wil je precies doen?
Je bedoelt dat je bijvoorbeeld op een foto tikt, dan op de deel knop en dan wil je delen met andere apps?
Hebben die apps überhaupt wel een share-extension? Zo nee, dan gaan ze nooit verschijnen tot ze dat hebben toegevoegd.

-edit- Even gekeken. Snapseed had ik toevallig ook staan. Die heeft dus geen sharing extension. ;)
Bij mij verschijnt die derhalve ook niet als optie bij het delen. Je zult dan aan de ontwikkelaars moeten vragen of ze dat toe willen voegen.

WhatsappHack wijzigde deze reactie 29-11-2018 18:40 (33%)

• gft
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 23-01 22:51
Oké dat zal dan ook wel bij ProCamera zijn !! denk ik ..

Toch raar dat ze dat bij Apple niet zo weten..

Hè super bedankt

gft wijzigde deze reactie 30-11-2018 14:40 (38%)

Ja dat is inderdaad een beetje raar... Maarja, 1e persoon die je aan de lijn/op de chat krijgt zijn niet altijd heel uitgebreid op de hoogte - die moeten een beetje van alles weten, maar weten vaak weinig specifieks. :P

You're welcome! :)

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True