Omdat ik in het verleden erg goed ben geholpen bij het aanschaffen van een laptop (Dell Inspiron 15 7000) doe ik weer een beroep op jullie kennis. Waar ik wel wat van computers snap, sla ik compleet de plank mis met film. In dit geval ben ik opzoek naar een GoPro, ik ga naar Thailand voor 1 maand en wil hiervoor graag een GoPro hebben. Na deze reis zal de GoPro hoogstwaarschijnlijk niet veel meer gebruikt worden. Ik hou de prijs dan ook het liefst onder de 200,-. Ik koop wel liever een goede versie van GoPro dan voor veel minder een versie waarbij de kwaliteit oid niet zo hoog zijn.
Mijn vraag, ik zie veel GoPro's Hero, 1 tm 7(?) etc. Welke zou goed zijn die gebruiksvriendelijk is en die onder water kan. Ik heb op Coolblue een ''instap'' model gezien voor 179,- exc SD kaart ed. de GoPro action. weet niet of dit een slimme koop is, of dat ik op marktplaats een betere kan krijgen voor ongeveer hetzelfde bedrag. Staan namelijk behoorlijk wat te koop.
Ik hoop dat mijn verhaal niet te onduidelijk is.
Mijn vraag, ik zie veel GoPro's Hero, 1 tm 7(?) etc. Welke zou goed zijn die gebruiksvriendelijk is en die onder water kan. Ik heb op Coolblue een ''instap'' model gezien voor 179,- exc SD kaart ed. de GoPro action. weet niet of dit een slimme koop is, of dat ik op marktplaats een betere kan krijgen voor ongeveer hetzelfde bedrag. Staan namelijk behoorlijk wat te koop.
Ik hoop dat mijn verhaal niet te onduidelijk is.