Beste tweakers,
Ik heb van iemand een zeer traag lopend systeem met een celeron N3050 CPU. Aangegeven dat deze CPU echt aan de onderkant van de markt zit qua prestaties. Systemen of laptop met een hele trage CPU raad ik per definitie af.
nu heb ik een systeem met een celeron G1840 CPU en één met een core2duo E6300
Ik heb de benchmarks nagekeken maar deze rekenen vaak ook factoren als stroomvebruik en prijs mee bij het toekennen van een cijfer voor de prestaties. Hier niet van belang het gaat om snelheid
Welke CPU is het beste que snelheid en hoeveel schelen ze elkaar?
wat is een goede site/ benchmark als wil weten welke cpu sneller is?
Ik heb van iemand een zeer traag lopend systeem met een celeron N3050 CPU. Aangegeven dat deze CPU echt aan de onderkant van de markt zit qua prestaties. Systemen of laptop met een hele trage CPU raad ik per definitie af.
nu heb ik een systeem met een celeron G1840 CPU en één met een core2duo E6300
Ik heb de benchmarks nagekeken maar deze rekenen vaak ook factoren als stroomvebruik en prijs mee bij het toekennen van een cijfer voor de prestaties. Hier niet van belang het gaat om snelheid
Welke CPU is het beste que snelheid en hoeveel schelen ze elkaar?
wat is een goede site/ benchmark als wil weten welke cpu sneller is?
- volgens mij is de celeron n3050 een stuk langzamer dan de rest ondanks dat dit ook een celeron is klopt dat?
- dan de core2duo E6300
- en dan komt de celeron G1840. klopt het dat deze een stuk sneller is dan de andere? 2