/dev/null
Ja, Dynabyte verkoopt Sony-monitoren. Misschien de MediaMarkt ook wel maar dat weet ik niet zeker.Op zaterdag 21 juli 2001 19:43 schreef Shaggy16 het volgende:
Nee
What a fine day for Science! | Specs
Wil je in de Hk of sg ofzo?Op zaterdag 21 juli 2001 19:43 schreef Shaggy16 het volgende:
Nee
Lijkt er wel op. Met 82 postsOp zaterdag 21 juli 2001 19:46 schreef Nelly___ het volgende:
[..]
Wil je in de Hk of sg ofzo?
Verwijderd
Ben een poging aan het wagen ja,bij de Dynabyte verkopen ze trouwens niet veel soorten Sony'sOp zaterdag 21 juli 2001 19:47 schreef Huntor het volgende:
[..]
Lijkt er wel op. Met 82 posts
Nee dat klopt volgens de site maar 2 soorten. een 17" en een 19". Maar I_stealth_I vraagt om Sony monitoren in Leeuwarden. Om wat voor soorten enzo heeft ie niet gevraagd. Weet jij mischien of ze bij de vobis ook Sony's verkopen?Op zaterdag 21 juli 2001 19:50 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Ben een poging aan het wagen ja,bij de Dynabyte verkopen ze trouwens niet veel soorten Sony's
Verwijderd
Ik heb die van mij (sony multiscan e-400) bij norrod weg, voor toen der tijd f 950,-
. Maar Euromax verkoopt ze ook. Ik zou hem gewoon bij norrod bestellen, duurt wel 5 weken (tenminste bij mij). Maar het wachten is het waard.
O'ja mediamarkt ook en Dynabit
O'ja mediamarkt ook en Dynabit
Verwijderd
Heb bij de Vobis in Apeldoorn stage gelopen)(vet coolOp zaterdag 21 juli 2001 19:52 schreef Huntor het volgende:
[..]
Nee dat klopt volgens de site maar 2 soorten. een 17" en een 19". Maar I_stealth_I vraagt om Sony monitoren in Leeuwarden. Om wat voor soorten enzo heeft ie niet gevraagd. Weet jij mischien of ze bij de vobis ook Sony's verkopen?
Daar hadden ze volgens mij ook weinig monitoren van Sony,een design monitor op ppotjes(zilver en een soort breedbeeldbuis ,17inch) en nog een normale 19incher
Zal wel effe zoeken....
Alleen leveren (NoRRoD) wij die monitoren van sony niet meer.
En ik zou zo snel ook geen andere leverancier in LWD weten die ze heeft.
Heb je al eens op de Pricewatch gekeken?
Euromax verkoopt ze ook, De grote concurrent van NorrodOp zaterdag 21 juli 2001 19:57 schreef Lord Maximus het volgende:
Alleen leveren (NoRRoD) wij die monitoren van sony niet meer.
Verwijderd
In die straat waar jij woont gewoon links af
tijdje rechtdoor en dan weer links en dan maar lopen tot dat je met die kop van je tegen de muur loopt
lijkt me logisch toch?
tijdje rechtdoor en dan weer links en dan maar lopen tot dat je met die kop van je tegen de muur loopt
lijkt me logisch toch?
Sorry Hampie.. euh Huntor. Euromax levert ze inmiddels ook al niet meer. ALthans niet volgens hun site.Op zaterdag 21 juli 2001 20:00 schreef Huntor het volgende:
[..]
Euromax verkoopt ze ook, De grote concurrent van Norrod
Verwijderd
Nee volgens hun site verkopen ze ook geen kasten.
Die site zuigt. Zet erop wat je allemaal verkoopt. Ik shop meestal ahv websites.
Die site zuigt. Zet erop wat je allemaal verkoopt. Ik shop meestal ahv websites.
Maar wel volgens de pricewatch. Kijk maar!.Op zaterdag 21 juli 2001 20:03 schreef Lord Maximus het volgende:
[..]
Sorry Hampie.. euh Huntor. Euromax levert ze inmiddels ook al niet meer. ALthans niet volgens hun site.
Kwist niet eens dat Rodo(euromax) nog bestond. Ik dacht dat dat zaakje allang falliet was.
De laatste prijs update stamt dan ook uit FebruariOp zaterdag 21 juli 2001 20:06 schreef Huntor het volgende:
[..]
Maar wel volgens de pricewatch. Kijk maar!.
Kwist niet eens dat Rodo(euromax) nog bestond. Ik dacht dat dat zaakje allang falliet was.
Oops, nooit gezienOp zaterdag 21 juli 2001 20:08 schreef Lord Maximus het volgende:
[..]
De laatste prijs update stamt dan ook uit Februari
You've got it! Dat zijn pas schermenOp zaterdag 21 juli 2001 20:11 schreef Shaggy16 het volgende:
Koop een Iiyama 451 Prozijn overal bijna te krijgen
Verwijderd
100% tevreden gebruikers ,jazekersOp zaterdag 21 juli 2001 20:16 schreef Nikel het volgende:
Die vmpro 451 kent inderdaad alleen maar tevreden gebruikers!
hahah, het is maar hoe je het wil opvatten; postief of negatiefOp zaterdag 21 juli 2001 20:13 schreef Lord Maximus het volgende:
[..]
You've got it! Dat zijn pas schermen
/dev/null
Verwijderd
Hier is ie goed hoor,dus positiefOp zaterdag 21 juli 2001 20:27 schreef I_Stealth_I het volgende:
[..]
hahah, het is maar hoe je het wil opvatten; postief of negatief
Sony kun je gerust kopen. Ik heb sinds een maand een G420 (was na bestellen binnen 1 dag binnen) en dat ding heeft een geweldig perfect en helder beeld.
Ik wil graag de Sony E400 hebben, ik koop hem liever Norrod, maar helaas gaat dat niet lukken
Kunnen ze hem ook niet bestellen?
Dynabyte; Ahh nee, daar kom ik NOOOIT meer sinds de ruzie met MR. SMIT (bedrijfsleidertje) Wat een k*t zaak, ze behaldelen je als honden als je met iets aan komt zetten wat defect is.
Mediamarkt? heeft die veel Sony's staan?
die site is eruug magertjes btw.
Dynabyte; Ahh nee, daar kom ik NOOOIT meer sinds de ruzie met MR. SMIT (bedrijfsleidertje) Wat een k*t zaak, ze behaldelen je als honden als je met iets aan komt zetten wat defect is.
Mediamarkt? heeft die veel Sony's staan?
die site is eruug magertjes btw.
/dev/null
Tja, zal best maar ik wil voor een produkt van meer dan 1000 piek absoluut geen ellende!!. En de naan Iiyama heeft bij mij een behoorlijke breuk opgelopen. Om nog maar niet te spreken over de oplossing van de problemen. Sony E400 is wel wat duurder, en een tikkie lichtere specs dan de Iiyama 452, maar ik heb die 200 piek extra graag voor een sony over!Op zaterdag 21 juli 2001 20:32 schreef Shaggy16 het volgende:
[..]
Hier is ie goed hoor,dus positief
/dev/null
Verwijderd
Ik hoop niet dat ie lagere specs heeft als de 452!!Op zaterdag 21 juli 2001 20:49 schreef I_Stealth_I het volgende:
[..]
Tja, zal best maar ik wil voor een produkt van meer dan 1000 piek absoluut geen ellende!!. En de naan Iiyama heeft bij mij een behoorlijke breuk opgelopen. Om nog maar niet te spreken over de oplossing van de problemen. Sony E400 is wel wat duurder, en een tikkie lichtere specs dan de Iiyama 452, maar ik heb die 200 piek extra graag voor een sony over!
Ik denk dat je de Vm451pro bedoelt(ja diegene met al die probs
Ach ja tis jou keuze natuurlijk
Veel succes
dit ga ik melden, met de webmessage die je me hebt gestuurd, dit wordt iets te gek maar daar beslis ik niet over,Op zaterdag 21 juli 2001 22:59 schreef Shaggy16 het volgende:
Mzzzzzl ga lekker pitten
HK-wanabee detectedOp zaterdag 21 juli 2001 22:59 schreef Shaggy16 het volgende:
Mzzzzzl ga lekker pitten
[/HK voor jou] word het denk ik
Ik heb vandaag even bij mediamarkt gekeken, en jawel...daar stonden de Sony e400 en G400, echter waren ze wel veel duurder dan bij een internetschop
/dev/null
Pagina: 1