Website met zoekveld hulp gevraagd *

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views

Vraag

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
Mijn vraag
...

Op mijn werk hebben we heel veel diensten. ( rond de 170 )
Die diensten heb ik per dienst als foto opgeslagen .

Nu wil ik een site maken met bovenin een zoekveld, waar ik het dienstnummer kan invullen, en als ik dan op enter druk die desbetreffende dienst op de pagina word weergegeven en zodoende kan uitprinten.
Liefst nog met een wachtwoord voordat ze kunnen zoeken.

Ik heb me echt rot gezocht maar kan iemand mij hierbij helpen ?
Als iemand me maar op weg kan helpen. ;w
Gewoon een simpel witte pagina met een zoekveld...
...

Alle reacties

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En... wat heb je zelf allemaal al gezocht, gevonden, geprobeerd enzovoorts? Want je haalt voor 't gemak wel even 't volgende weg wanneer je een nieuw topic start:
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Neem onze Quickstart eens door en probeer het dan eens opnieuw :)
Vermeld dan volgende keer waar je op hebt gezocht; dan kunnen we je misschien helpen je zoektermen te verbeteren. Daarbij maak je me niet wijs dat je niks gevonden hebt; je vindt altijd iets. Als het dan vervolgens niet (helemaal) aan je wensen voldoet kun je dus ook vertellen wat je wél vond en waarom dat voor jou niet voldeed. Dan hoeven wij onze tijd niet te verdoen met aandragen van zaken die je al lang overwogen en afgeschoten hebt omdat X.

Tot slot zijn Kan iemand even...? en scriptrequests hier dus niet de bedoeling ;)

[ Voor 57% gewijzigd door RobIII op 19-10-2019 13:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.