Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, games als; League of Legends, GTA, Monster hunter world. ect.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget maakt niet zo heel veel uit, maar niet overdreven veel meer betalen voor minimale performance winst.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben al in het bezit van de onderstaande componenten, deze neem ik ook mee naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve de SSD en Videokaart. De SSD van 1TB in combinatie met glasvezel lijkt me voldoende opslag. Games zijn op glas ook zo opnieuw gedownload.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gezien Intel nu erg duur is door leveringsproblemen lijkt me een AMD set een betere keus.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mwaa niet echt.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag ontvang ik tips over de onderstaande build die ik heb samengesteld. Kan er iets beter? Wellicht toch sneller geheugen ect. Als het gewoon goed is hoor ik dat natuurlijk ook graag.
Vooral gamen, games als; League of Legends, GTA, Monster hunter world. ect.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget maakt niet zo heel veel uit, maar niet overdreven veel meer betalen voor minimale performance winst.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik ben al in het bezit van de onderstaande componenten, deze neem ik ook mee naar het nieuwe systeem.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1060-6G-GAMING | € 339,- | € 339,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 143,08 | € 143,08 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 482,08 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles behalve de SSD en Videokaart. De SSD van 1TB in combinatie met glasvezel lijkt me voldoende opslag. Games zijn op glas ook zo opnieuw gedownload.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Gezien Intel nu erg duur is door leveringsproblemen lijkt me een AMD set een betere keus.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mwaa niet echt.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag ontvang ik tips over de onderstaande build die ik heb samengesteld. Kan er iets beter? Wellicht toch sneller geheugen ect. Als het gewoon goed is hoor ik dat natuurlijk ook graag.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 323,70 | € 323,70 |
| 1 | MSI B450 Tomahawk | € 107,99 | € 107,99 |
| 1 | Fractal Design Define C TG | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,50 | € 135,50 |
| 1 | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 91,- | € 91,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 743,10 | |