Toon posts:

Visual Basic

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is Visual Basic nou een taal of een programma, of beide?
Als het alleen een taal is, in welk(e) programma('s) kun je dan in visual basic programmeren.
Als het een programma is, waar kan ik dan een demo ervan downloaden?

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
- programeer taal
- Visual Studio van Micro$oft (hier zit Visual Basic zooi in)

next time .. use the search plz

• cemtex
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 20:52

cemtex

Version 1.1.1

Okay voor dat je hier allemaal gezeik over krijgt met slotje erop zal ik je beantwoorden :

Visual basic is een programmeer taal , geen programma, dus geen demo , hiermee kan je programma;s schrijven , en is nergens gratis te downloaden ..
hoop hiermee je vraag beantwoord te hebben

• troxx
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13-01-2020

troxx

Vechain maximalist

Vind ik wel een goeie vraag hoor, ik ben ook geinterreseerd in deze shit over vb. op de links in de faq van p&w kon ik niet zoveel vinden!

aka Crypto T

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* Grum brult zachtjes MSDN.MICROSOFT.COM

• Skinny
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 20:57

Skinny

DIRECT!

Brok je in keel ?? >:)

[/ot]

SIZE does matter.
"You're go at throttle up!"

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-05 19:38

Yucko

One clown to rule them all !

kom op jongens .. het is nog een newbie (alsin vandaag aangemeldt)

Beste knul .. voordat je een topic start is het gebruikelijk dat men ff via de Search kijkt of er al een soortgelijk onderwerp geweest is. Gewoon ff op keywoorden laten zoeken.

Ook eventjes de FAQ (Frequently Asked Questions) doorlezen. Er zijn ook bepaalde regels waar je je aan moet houden in dit forum (niet dat je die nu echt gebroken hebt, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2)

Voor de rest .. veel plezier op GoT

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

koop het boek van Academic service
VISUAL BASIC 6 Weekend snelcursus
van 60,- daar staat op de cd visual basic 6
*D
Op zaterdag 21 juli 2001 19:35 schreef Cliffred het volgende:
Als het alleen een taal is, in welk(e) programma('s) kun je dan in visual basic programmeren.

• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hallo ik ben hier voor het eerst en wil gedag zeggen tegen jullie allemaal.

Dat boek dat hierboven genoemd staat heb ik ook, en het is echt een slecht boek. Te makkelijk. Wil je echt visual basic leren dan moet je "Mastering Visual Basic" van Evangelos Petroutsos aanschaffen. Het is welliswaar in het Engels geschreven, maar het is te doen.

Groetjes...:+

• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
oh ja, de cd die in dat andere boek zit is geen visual basic cd. Je kunt die cd niet openen als je geen visual basic hebt geinstalleerd. :7

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Aanvullend op dbzdragon: comcol.nl is een goede en betrouwbare winkel voor boeken op computer gebied.
En mastering VB raad ik ook aan.

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wie Kan mij het ISBN nummer van het boek MASTERING VB ff geven ?????
Goede naslagwerk is altijd welkom

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
eh je kunt gewoon op bol.com of amazon.com of god weet waar zoeken op mastering visual basic, of op de auteur die ook genoemd wordt. Dan krijg je zo het ISBN nummer op je scherm.

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op zondag 22 juli 2001 02:00 schreef Oviparous het volgende:
eh je kunt gewoon op bol.com of amazon.com of god weet waar zoeken op mastering visual basic, of op de auteur die ook genoemd wordt. Dan krijg je zo het ISBN nummer op je scherm.
Hey das handig
nummer is btw ISBN 0782122728
scheelt weer 30 sec zoekwerk >:) :+
Afbeeldingslocatie: http://www.nl.bol.com/multimedia/image/bookcover/BOOKCOVER/FC/0/7/8/2/1/NLING_FC_I_0782122728_1.gif

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-05 19:32

Gerco

Professional Newbie

Gratis downloaden kan trouwens wel heb ik gehoord, legaal ook.

Maar dan heb je de Control Creation Edition, ik weet niet of het nog waar is, maar ik dacht: "ik zeg het even"

Met die CCE, kan je echter geen .exe's maken, dat zuigt wel. Maar goed, met de Learning Edition, die wel $$$ kost, kun je ook geen exe's maken.

PS. 'Gratis' downloaden kan natuurlijk altijd >:)

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 12:49 schreef Gerco het volgende:
PS. 'Gratis' downloaden kan natuurlijk altijd >:)
Oh ja, vertel! :P :+

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

VB is een programmeertaal en daarmee ook meteen een programma omdat er een IDE en een compiler in het pakket zitten... logiesk toch?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Op zondag 22 juli 2001 14:45 schreef limoentje het volgende:
VB is een programmeertaal en daarmee ook meteen een programma omdat er een IDE en een compiler in het pakket zitten... logiesk toch?
Euh nee? Visual basic is een programeer taal, de compiler/ide zijn een programma, zo heb je bv vb 5/6/.net allemaal losse programma's maar je programmeert nog steeds in visual basic.

In de .net framework sdk zit een vb command line compiler trouwens. Deze is gratis te downloaden bij ome microsoft,goed je mist alle sleur en pleur goodies die vb zo populair gemaakt hebben maar 't is vb en het is gratis..

Verwijderd

Op zaterdag 21 juli 2001 19:35 schreef Cliffred het volgende:
Was Google down ofzo :?

Verwijderd

Ik zoek een eindejaarsstudent die zijn eindwerk in Visual basic wil maken en dit voor een groot bedrijf in België.
Opdracht bestaat er in een programma te herschrijven en te verbeteren.
Dit programma stuurd 2 motoren en twee camara's voor observatie op 4 Km.
Focus enz .. kan met PC (Prog) bijgesteld worden.
Alleen ernstige Kandidaten en grondige kennis van Visual basic.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:40
Tjah, een oud topic kicken voor een beetje aan personeelswerving te doen equals slotje.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.