"wraakfeedback" ontvangen [jordyhendriks]

Pagina: 1
Acties:
  • 636 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Beste,

Ik heb wraakfeedback ontvangen van deze Tweaker, ik geloof dat dit niet is toegestaan. Zouden jullie deze feedback kunnen verwijderen? Ik heb zelf al gemeld dat als hij op een vriendelijk manier in staat is te communiceren ik er geen enkele erg in heb.

Bedankt!

Dit is de feedback:
[Verwijderde gebruiker]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:09
Zo te zien weet jij ook niet hoe een beoordeling werkt, want jouw beoordeling bij deze persoon scheelt ook nogal wat aan. Pot verwijt de ketel verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjcvdijk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-03 13:44
Beste,

Ook wraakfeedback van deze heer Jordy Hendriks mogen ontvangen. Ik heb een Sharkoonkast van hem gekocht, verpakking was niet adequaat en de kast kwam defect aan (Front afgebroken) Het was niet mogelijk met deze heer tot een oplossing te komen, dus heb ik een negatieve beoordeling (Mijn eerste en enige) moeten plaatsen. Uit wraak plaatste hij een negatieve reactie, die nergens op sloeg (Als koper een negatieve beoordeling voor verzending krijgen??)

Edit: typo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Speedway4 , aangezien jij je ook niet aan de regels houdt, laat ik beide reviews gewoon fijn staan. Hopelijk helpt dat in de toekomst om je te behoeden om wederom ongefundeerde reviews te schrijven.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.