Adblock plus en chrome update werkt niet meer goed

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElineK
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 23:50
Sinds mijn Chrome is geüpdate naar Versie 70.0.3538.110 (Officiële build) (64-bits) werkt Ad Block plus niet meer. Als ik bijvoorbeeld op Marktplaats naar mijn berichten wil kijken, krijg ik linksonder de melding: "Wachten op extensie Ad Block Plus" en krijg dan een blank scherm. Op andere tabbladen krijg ik ook geen nieuwe websites meer te zien. Verwijderen van ad block en alles werkt weer; na een herstart er opnieuw opzetten en het werkt weer niet. Ik heb het probleem op de desktop 64 bits Win10 en nu ook op de laptop 32 bits Win10 8)7

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

En wat gebeurd er als je een andere adblocker probeert? Adblock plus is niet de enige...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Had ik pas ook op een bepaalde website, weet niet meer welke maar het was geen Marktplaats. Je bent dus niet de enige met dit probleem. Ik denk een bug in ABP.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik merk het wel vaker, bepaalde websites functioneren gewoon niet goed met ABP aan. Buiten dat je meldingen krijgt dat je dus een adblocker gebruikt..

Ik gebruik ook Tampermonkey + Anti-Adblock Killer | Reek.

[ Voor 16% gewijzigd door prutser001 op 29-11-2018 07:57 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Veel beter idee, maar wel een klein beetje off-topic, gewoon openwrt op je router flashen (easy geen kennis voor nodig) en dan router based ad-blocken