Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwe games als BF5 goed kunnen spelen.
Het systeem lijkt redelijk goed als ik het zo op een rijtje zet maar het hapert soms alsof de CPU 100% is en ik kan niet echt vinden waarom, een paar uitgangen op het moederbord zijn defect, die voor het beeldscherm en twee USB uitgangen.
In het verleden kon ik meerdere streams en een spel tegelijkertijd runnen maar dat gaat niet meer. (hapert of trage response)
Op dit moment heb ik het volgende: (systeem behalve de videokaart aangeschaft februari 2014)
ASUS Z87-Pro (meerdere uitgangen werken niet)
Nvidia GeForce GTX 1060 3GB
Intel Core i5-4670K @ 3.40GHz
Samsung SSD 840 EVO 120GB
Cooler master elite 370
1 TB HDD
8GB RAM
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord
Processor (?)
RAM ++
Hiervoor zou ik rond de 500 euro willen besteden. (Tenzij jullie denken dat een andere setup voordeliger/slimmer/efficienter zou zijn)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Als ik naar de componenten kijk zou ik zeggen dat het nog wel redelijk is en ik hoop dat ik met een onderdeel vervangen en herinstall toch al een aardig eind kan komen.
Alvast bedankt!
Nieuwe games als BF5 goed kunnen spelen.
Het systeem lijkt redelijk goed als ik het zo op een rijtje zet maar het hapert soms alsof de CPU 100% is en ik kan niet echt vinden waarom, een paar uitgangen op het moederbord zijn defect, die voor het beeldscherm en twee USB uitgangen.
In het verleden kon ik meerdere streams en een spel tegelijkertijd runnen maar dat gaat niet meer. (hapert of trage response)
Op dit moment heb ik het volgende: (systeem behalve de videokaart aangeschaft februari 2014)
ASUS Z87-Pro (meerdere uitgangen werken niet)
Nvidia GeForce GTX 1060 3GB
Intel Core i5-4670K @ 3.40GHz
Samsung SSD 840 EVO 120GB
Cooler master elite 370
1 TB HDD
8GB RAM
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord
Processor (?)
RAM ++
Hiervoor zou ik rond de 500 euro willen besteden. (Tenzij jullie denken dat een andere setup voordeliger/slimmer/efficienter zou zijn)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Als ik naar de componenten kijk zou ik zeggen dat het nog wel redelijk is en ik hoop dat ik met een onderdeel vervangen en herinstall toch al een aardig eind kan komen.
Alvast bedankt!