Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:22
Sinds de laatste update van Flitsmeister heb ik geen geluidssignalen meer van Flitsmeister. Inmiddels ben ik erachter dat het komt door de Alert slider die helemaal naar boven staat (alles dempen). Echter werkte dit hiervoor wel. Enig idee waardoor dit kan komen? Ik heb inmiddels ook al een bericht bij Flitsmeister achter gelaten.

Steam

Beste antwoord (via Extigo op 14-12-2018 14:01)

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-05 21:03
@demo31051987
https://play.google.com/s...etails?id=nl.flitsmeister
WAT IS ER NIEUW
Problemen met het geluid? Het was lastig te vinden waar de problemen zaten en Ruben is er lang mee bezig geweest (arme Ruben). Maar met name de instelling ‘’Forceer telefoonspeaker’’ en het HSP Bluetooth profiel zijn nu gefixt. Verder heeft team Android met acht man sterk bugs opgelost en werkt de knop van ‘’Wachtwoord vergeten’’ weer. Let de komende weken goed op, want er zijn verschillende kerst-items verstopt in de app!
Het lag dus niet aan jouw toestel, het is als het goed is opgelost (ik heb de update gisteren gehad).

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Raar geval, FlitsMeister. Op mijn Samsung S9+. heb ik sinds 2-3 weken dat mijn telefoongesprek opgehangen wordt zo gauw FlitsMeister een geluidsmelding geeft. Zeer hinderlijk.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Geen idee waar het door komt, maar je kunt het geluid over je alarm volume laten lopen, die heb ik zelf nooit uitstaan en zodoende altijd geluid via Flitsmeister.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 528479

Xanion schreef op donderdag 29 november 2018 @ 23:14:
Raar geval, FlitsMeister. Op mijn Samsung S9+. heb ik sinds 2-3 weken dat mijn telefoongesprek opgehangen wordt zo gauw FlitsMeister een geluidsmelding geeft. Zeer hinderlijk.
Hah, dat heb ik dus ook. Ik heb het idee dat er een fout zit in de optie sound over alarm kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Tot op heden heb ik nog geen bericht gehad van FlitsMeister. Ik heb het geluid over mijn alarmkanaal lopen, dus het zou goed kunnen zijn dat @Anoniem: 528479 gelijk heeft en er daar dus een bug in zit. Zodra ik antwoord heb van Flitsmeister zal ik dit hier ook even posten.

Steam

• Uittenbogaard
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-04 22:07
Ook benieuwd naar de oplossing..

Ik heb een Samsung S7 Edge, als er een melding van Flitsmeister komt tijdens mijn telefoongesprek kan ik daarna de andere kant niet meer horen, zij horen mij nog wel. Ophangen en terugbellen is de enige oplossing voor nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
Ik heb zelf inmiddels het probleem gevonden. Zodra ik de instelling "Forceer telefoonspeaker" aan zet, dan hoor ik het testsignaal niet meer. Het lijkt er dus op dat het forceren van de telefoonspeaker averechts werkt.

Dit doorgestuurd naar Flitsmeister en inmiddels heb ik ook antwoord gehad van Flitsmeister, zie hieronder:
"Bij de volgende update is er nog meer aandacht besteed aan het geluid. Het zou dan helemaal opgelost moet zijn."

Steam

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Laatst online: 08-05 21:03
@demo31051987
https://play.google.com/s...etails?id=nl.flitsmeister
WAT IS ER NIEUW
Problemen met het geluid? Het was lastig te vinden waar de problemen zaten en Ruben is er lang mee bezig geweest (arme Ruben). Maar met name de instelling ‘’Forceer telefoonspeaker’’ en het HSP Bluetooth profiel zijn nu gefixt. Verder heeft team Android met acht man sterk bugs opgelost en werkt de knop van ‘’Wachtwoord vergeten’’ weer. Let de komende weken goed op, want er zijn verschillende kerst-items verstopt in de app!
Het lag dus niet aan jouw toestel, het is als het goed is opgelost (ik heb de update gisteren gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fspaan
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-05 21:30
Volgens mij is dit probleem weer terug?

Samsung Galaxy S4+ en A7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermanvanBr
  • Laatst online: 30-01 21:21
die ervaring heb ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khunflip
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik heb het ook sinds begin vorige week. Krijg met geen mogelijkheid geluid met FlitsMeister. Op momenten dat FlitsMeister wil waarschuwen, zie ik heel kort een melding van mijn Samsung S8 voorbij schieten met een melding dat langdurig hard zetten van het volume het gehoor kan beschadigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struis112
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-04 15:11

Struis112

,D Struis

Plots speelt dit probleem sinds drie of vier weken op een samsung s6 edge plus.

My style cant be duplicated or recycled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Singels
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20-05-2020
Sinds een paar weken ook dit probleem.
Bij wegrijden start fm wel op en hoor ik ook signaal over de radio maar meldingen krijg ik niet, ook niet op de telefoon.
App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar heeft niet geholpen.
Alle instellingen al geprobeerd maar niets helpt.
Ben benieuwd of fm dit gaat oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-04 12:04
Hier hetzelfde probleem met een mi9. Ligt dus blijkbaar aan Flitsmeister. Ik was het al in Android auto aan het zoeken.

Iemand hier nog wat voor kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agaastra
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 13-07-2020
Tot dus ver heb ik de fm one nog niet werkend gekregen op een Samsung Galaxy S10 plus.
op een of andere manier denkt de app dat bt niet aanstaat terwijl dit wel het geval is.

Ook nog geen oplossing voor gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1342304

Eerst deed FM het prima op mijn Samsung s10 maar ineens komt er geen geluid meer uit terwijl hij wel aan staat. Alles heb ik nagekeken en hij zou het móeten doen.. Niet dus!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 1342304 op 18-02-2020 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Ik heb sinds een week een gelijksoort issue met m'n op6 icm flitsmeister app + one en android auto ingebouwd in m'n seat, nl. dat ik wel alarm piepjes hoor, maar vervolgens geen stem hoor waarom hij piept, iets wat ik tot vorige week nog wel hoorde. is gefixt, nieuwste os update naar 10.3.4 verhielp het probleem...

[ Voor 15% gewijzigd door Steelo op 28-05-2020 17:24 ]

Ltrz,....

Pagina: 1