Mijn vraag
Ik ga van mobiele telefoon wisselen en probeer mijn WhatsApp berichten op te slaan om daarna weer te herstellen op mijn nieuwe telefoon, in het "Chat" --> "Back up" scherm zie ik dat dit elke ochtend gebeurt en zo te zien lokaal lukt maar niet op Google Drive, daar staat dat er sinds 9 november niks meer gesynchroniseerd word.
Als ik het nu handmatig start krijg ik de foutmelding "Unable to backup chat messages"
Relevante software en hardware die ik gebruik
OnePlus 5T - Android 8.1.0
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Google drive back up verwijderd
- Link met Google drive weggehaald en weer geselecteerd
- Andere Google account geselecteerd
- WhatsApp cache geleegd
- Google Drive verwijderd en opnieuw erop gezet
Ik zit nog te twijfelen of ik WhatsApp kan verwijderen en opnieuw installeren maar ik ben dan bang dat ik lokaal niet meer kan herstellen en ik daadwerkelijk alles kwijt ben?
Ik ga van mobiele telefoon wisselen en probeer mijn WhatsApp berichten op te slaan om daarna weer te herstellen op mijn nieuwe telefoon, in het "Chat" --> "Back up" scherm zie ik dat dit elke ochtend gebeurt en zo te zien lokaal lukt maar niet op Google Drive, daar staat dat er sinds 9 november niks meer gesynchroniseerd word.
Als ik het nu handmatig start krijg ik de foutmelding "Unable to backup chat messages"
Relevante software en hardware die ik gebruik
OnePlus 5T - Android 8.1.0
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Google drive back up verwijderd
- Link met Google drive weggehaald en weer geselecteerd
- Andere Google account geselecteerd
- WhatsApp cache geleegd
- Google Drive verwijderd en opnieuw erop gezet
Ik zit nog te twijfelen of ik WhatsApp kan verwijderen en opnieuw installeren maar ik ben dan bang dat ik lokaal niet meer kan herstellen en ik daadwerkelijk alles kwijt ben?
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::