Mijn vraag
Vandaag heb ik via MAX ICT een videokaart besteld, de Gigabyte 2070 Windforce 8gb. Ik ging naar Max ict omdat ik afgelopen weekend de black Friday deals interessant vond maar toen geen geld had en ik benieuwd was wat ze nu aanbieden.
Nu zag ik echter dat de prijs naar €239 gezakt was met een plaatje erbij 'actie'.
Ik heb wat reviews gekeken en werd enthousiast van de deal dus ik heb hem besteld en betaald.
Erop volgt een email dat ik heb betaald en de bestelling is in behandeling.
Ik hoor dan een tijdje niets dus ik heb gevraagd of ze de dag erna nog kunnen leveren zoals de website vermeld want ik moet dan thuis zijn.
Daarop kreeg ik pas een reactie
Ik heb aangegeven niet akkoord te gaan, zeker niet na het lezen van webshop reviews op tweakers.net (had ik natuurlijk eerder moeten doen) maar het lijkt erop dat ze dit opzettelijk doen?
Hoe kan een prijs veranderen in de webshop zelf en in de pricewatch?
Het is geen kennelijke fout, bijv een videokaart voor €53,90 ipv €539.
Nu wil ik geen heel proces beginnen hieraan maar hoe kan het dat een webshop met zoveel slechte reviews en ervaringen, zo gepromoot wordt op tweakers in de pricewatch en geldt hun reden als excuus uit de e-mail als dus blijkt dat ik dit via de eigen webshop maxict heb besteld?
Wat zijn jullie gedachten hierover?
Vandaag heb ik via MAX ICT een videokaart besteld, de Gigabyte 2070 Windforce 8gb. Ik ging naar Max ict omdat ik afgelopen weekend de black Friday deals interessant vond maar toen geen geld had en ik benieuwd was wat ze nu aanbieden.
Nu zag ik echter dat de prijs naar €239 gezakt was met een plaatje erbij 'actie'.
Ik heb wat reviews gekeken en werd enthousiast van de deal dus ik heb hem besteld en betaald.
Erop volgt een email dat ik heb betaald en de bestelling is in behandeling.
Ik hoor dan een tijdje niets dus ik heb gevraagd of ze de dag erna nog kunnen leveren zoals de website vermeld want ik moet dan thuis zijn.
Daarop kreeg ik pas een reactie
Ten eerste heb ik het product via hun zoekmachine gevonden, niet via tweakers en ten tweede, zij hebben mijn geld dus maar komen niet naar mij toe over de fout.Bedankt voor je mail.
Dat klopt inderdaad. De prijs die Tweakers hanteert is niet de juiste prijs.
Het product kost namelijk inclusief BTW €539 bij ons. Op dit moment kunnen wij het niet aanpassen bij Tweakers, maar daar zijn we hard mee bezig.
( zie hier de link van onze website: https://maxict.nl/gigabyt...m=cpc&utm_source=tweakers )
Ik kan op dit moment je order niet doorvoeren in verband met de prijsfout.
Ik kan je het product aanbieden voor €519 in plaats van €539.
Ik hoor het graag van je.
Mijn excuses voor het ongemak!
Ik heb aangegeven niet akkoord te gaan, zeker niet na het lezen van webshop reviews op tweakers.net (had ik natuurlijk eerder moeten doen) maar het lijkt erop dat ze dit opzettelijk doen?
Hoe kan een prijs veranderen in de webshop zelf en in de pricewatch?
Het is geen kennelijke fout, bijv een videokaart voor €53,90 ipv €539.
Nu wil ik geen heel proces beginnen hieraan maar hoe kan het dat een webshop met zoveel slechte reviews en ervaringen, zo gepromoot wordt op tweakers in de pricewatch en geldt hun reden als excuus uit de e-mail als dus blijkt dat ik dit via de eigen webshop maxict heb besteld?
Wat zijn jullie gedachten hierover?