Ik wilde vandaag weer eens OpenDNS instellen. Na instellen geeft de testpagina aan dat de verbinding daadwerkelijk via OpenDNS verloopt. Echter: vele sites geven nu de melding 'Je verbinding is niet privé'. Als voorbeeld mag dienen tweakers.net, die ik zonder gebruik te maken van OpenDNS prima kan bereiken, maar met DNS niet.
Op de supportpagina's van OpenDNS vond ik een verhaal over het installeren van een Cisco-certificaat. De velden/vensters die in de uitleg daarbij genoemd worden waren niet helemaal hetzelfde als wat ik zag. Mogelijk heb ik deze dus niet goed geïnstalleerd en is het aanpassen hiervan nog een mogelijke oplossing.
Wat kan ik doen om betrouwbare sites zoals tweakers.net te kunnen bereiken via OpenDNS?
Ik gebruik
- Windows 10 Home versie 1803
- Chrome Versie 70.0.3538.110 (Officiële build) (64-bits)
Op de supportpagina's van OpenDNS vond ik een verhaal over het installeren van een Cisco-certificaat. De velden/vensters die in de uitleg daarbij genoemd worden waren niet helemaal hetzelfde als wat ik zag. Mogelijk heb ik deze dus niet goed geïnstalleerd en is het aanpassen hiervan nog een mogelijke oplossing.
Wat kan ik doen om betrouwbare sites zoals tweakers.net te kunnen bereiken via OpenDNS?
Ik gebruik
- Windows 10 Home versie 1803
- Chrome Versie 70.0.3538.110 (Officiële build) (64-bits)
http://serve.infoteur.nl