Dualhead + games

Pagina: 1
Acties:

• CyBoB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

CyBoB

.::BURB::.

Topicstarter
Ik wist niet zeker of dit wel de goede plaats was om te plaatsen maar ik doe het toch maar :P :

Ik heb sinds kort een matrox g450dh en nouw vroeg ik me af of het mogelijk is om met games bestaan waarbij beide monitoren zijn te gebruiken. Ik bedoel dan niet de clone optie maar dat je bijvoorbeeld bij een rts spel op de andere monitor ook nog een stuk van de kaart kan zien of in ut dat je dan naast je kan kijken. Ik heb al gezocht maar heb nog niks kunnen vinden

Thnx

Verwijderd

Moet je ff op de Matroxsite kijken, sommige spellen ondersteunen het, het zijn er jammergenoeg maar heel weinig.

Verwijderd

Serious Sam

Verwijderd

Een of ander vaag star trek spel ook nog. Star trek armada d8 ik.

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 12:04

SG

SG surft naar info hardewaren

Als je spel in window mode kan spelen spreid je hem over bijde shermen alleen klopt je viewport verhouding niet

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ja volgens mij zag ik het ook bij en spel te hebben gezien, maar ben er niet meer zeker van ..(hehe kan ook een droom zijn geweest,..jaja zo ver gaat het bij mij tegenwoordig al :P )

Verwijderd

voorzover ik weet alleen Flightsims, zoals die van MS
Pagina: 1