Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke laptop is dit?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Frubelaar
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2020
Erg vage vraag maar ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen.
In Walmart (VS) zag ik een laptop van het merk HP (of Dell)
$800
Geen typenummer op een kaartje, geen specs. Ik had helaas te veel haast om dat na te vragen.

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een laptop met verlicht toetsenbord. Maar ik wil alleen dat de letters oplichten en niet de randen. De laptop had zacht groene verlichte letters. Meer gloeien dan verlicht. Heel stijlvol. Op het kaartje stond het woord 'gaming'. Geen idee of dat onderdeel is v/d officiële naam.

Het lettertype v/h toetsenbord was het gebruikelijke behalve enkele letters rondom de 's'.
Die hadden een SiFi achtig lettertype.
Het scherm is 14-15".

Heeft iemand een idee welke laptop dat kan zijn?

Alle reacties

• karimmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-11 11:27
Weet je zeker dat het niet toevallig gewoon een Alienware is? Of een Razer laptop? Ken namelijk verder géén een met groen als huiskleur. Zelfs MSI heeft geen groene toetsenbord.

Gezien hoe jij de verlichting beschrijft, zou ik denken dat het een Razer laptop betreft.

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:23

Alaksandus

Vae puto deus fio

https://www.walmart.com/i...RAM-3ZF47UA-ABA/834571877

Zoiets? Groene toetsen, SiFi toetsen rondom de S.. Ik weet niet hoe het zit met verlicht toetsenbord though..*

Mijn zoekterm in Google was trouwens: walmart gaming laptop

* Die is dus aanwezig: Backlit keyboard with integrated numeric pad
Keep going even in dimly lit rooms or aboard red-eye flights. With an illuminated keyboard and integrated numeric pad, you can type comfortably in more environments.

[ Voor 36% gewijzigd door Alaksandus op 28-11-2018 13:11 ]

Als een god in Nijmegen.

• Frubelaar
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2020
@karimmm Ik ben vrij zeker dat het één van de grote merken was.
@Alaksandus De laptop in Walmart had geen verlichte randen denk ik. Maar toch lijkt deze laptop erg op wat ik gezien heb.

Nu nog uitvogelen of ik ook kan laden via de USB poort. Zoja, dan staat deze laptop heel hoog op mijn verlanglijstje!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-11 21:50
Was het misschien een Dell G5 Series Gaming?
https://www.dell.com/en-u...d/g-series-15-5587-laptop

Volgens mij heeft Dell nog wel meer van dit soort machines in de Latitude series.

Anders een HP Omen?