Toon posts:

fifa2001 rosters/opstellingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zoek me nu al enige tijd rot naar downloads voor opstellingen/rosters in fifa2001. Normaal download ik ze altijd bij Treebeard. Maar voordat die een nieuwe uitheeft duurt het nog ruim een maand. Is er iemand die een site gevonden heeft die al wel een goede update heeft? Ik ben op zoek naar een globale update. Dus ook van landen enzo. Niet alleen van 1 enkel team ofzo. Alvast heeeeel erg hartelijk bedankt!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 juli 2001 19:11 schreef Lampie het volgende:
http://fifa.pagina.nl/

:z
Ja maare....die pagina verwijst dus naar fifa2001.net.....waar ik al geweest ben en ze alleen maar :r updates hebben

• Lampie

• Lampie
Op zaterdag 21 juli 2001 19:09 schreef Speedyrage het volgende:
Maar voordat die een nieuwe uitheeft duurt het nog ruim een maand.
In de zomer denk ik ook niet dat ik er veel updates komen. Meestal net voor het nieuwe voetbalseizoen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 juli 2001 19:23 schreef Lampie het volgende:

[..]

In de zomer denk ik ook niet dat ik er veel updates komen. Meestal net voor het nieuwe voetbalseizoen. :)
Ja ok....maar weet je hoeveel transfers er de afgelopen tijd geweest zijn....das onwijs veel gewoon....dan komt er toch wel iemand op het id om zon update uit te brengen in de tussentijd?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 21 juli 2001 19:22 schreef Lampie het volgende:
http://members.home.nl/dutchfifa2001/Downloads.htm

Is dit wat? :?
Normaal gesproken wel...maar het nieuwste wat je op die site kunt downen is ook nog maar van januari 2001. Dus beetje achterhaald....... maar bedankt voor de moeite!!

• Lampie
Hier staan een zooi patches, o.a. met updates van teams etc..
Pagina: 1