Hoi,
Ik heb onlangs de Philips 65OLED803 besteld.
Wat zijn de mogelijkheden om 4K UHD (60fps) video's op te bekijken zonder dat ik extra hardware nodig heb zoals een 4K UHD disc speler.
Ik was van plan om 4K videos op mijn laptop te downloaden en vervolgens mijn laptop aan te sluiten op mijn tv. Heb een Dell Latitude E6540 met i7 vPro processor. Gaat dat werken?
Heb ook een aantal USB 3.0 externe HDD's liggen die ik van plan was om aan te sluiten aan de TV en via daar de 4K UHD videos te bekijken, maar in de gebruikshandleiding van Philips lees ik het volgende:
U kunt foto's in Ultra HD-resolutie bekijken vanaf een
aangesloten USB-apparaat of Flash Drive. De TV
verlaagt de resolutie naar Ultra HD als de resolutie
van de foto groter is. U kunt geen originele Ultra HDvideo's
afspelen via USB-poorten.
Dat betekent dus dat het niet gaat lukken om via de externe HDD 4K videos op mijn TV af te spelen.
Iemand ideeën?
Alvast bedankt.
Ik heb onlangs de Philips 65OLED803 besteld.
Wat zijn de mogelijkheden om 4K UHD (60fps) video's op te bekijken zonder dat ik extra hardware nodig heb zoals een 4K UHD disc speler.
Ik was van plan om 4K videos op mijn laptop te downloaden en vervolgens mijn laptop aan te sluiten op mijn tv. Heb een Dell Latitude E6540 met i7 vPro processor. Gaat dat werken?
Heb ook een aantal USB 3.0 externe HDD's liggen die ik van plan was om aan te sluiten aan de TV en via daar de 4K UHD videos te bekijken, maar in de gebruikshandleiding van Philips lees ik het volgende:
U kunt foto's in Ultra HD-resolutie bekijken vanaf een
aangesloten USB-apparaat of Flash Drive. De TV
verlaagt de resolutie naar Ultra HD als de resolutie
van de foto groter is. U kunt geen originele Ultra HDvideo's
afspelen via USB-poorten.
Dat betekent dus dat het niet gaat lukken om via de externe HDD 4K videos op mijn TV af te spelen.
Iemand ideeën?
Alvast bedankt.
Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero