Corsair Vengeance CMSX32GX4M2A2666C18

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fancyland
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-08 13:34
Hallo mede-tweakers,

Sinds ik een nieuwe laptop heb gekocht houd ik de Corsair Vengeance CMSX32GX4M2A2666C18 nauwlettend in de gaten. Ik heb echter gemerkt dat verschillende website het verkeerde product op hun website gekoppeld hebben. Ik weet niet of ze dit zelf doen of dat Tweakers deze link legt.

Neem bijvoorbeeld MyCom, deze zou de stickjes aanbieden voor €292,-. Maar als we op hun website zoeken naar CMSX32GX4M2A2666C18 blijkt dat ze 'm aanbieden voor €196.46. Het product wat gelinkt is is vanuit MyCom gelabeld als de SX32GX4M2A2666C18 en de product pagina is niet ingevuld.

Ik heb dit bij meerdere websites zien gebeuren, waaronder amazon.de. Nu kan ik best begrijpen dat amazon een apart verhaal is aangezien ze verschillende product pagina's hebben voor 1 soort ram, waarbij elke pagina door een andere aanbieder verzorgt wordt.

Wat gaat hier niet goed?

[ Voor 3% gewijzigd door Fancyland op 28-11-2018 10:43 ]

• BartvanOranje
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Producten worden automatisch toegevoegd aan de hand van een EAN- en SKU-code, zover ik kan zien staat er bij ons niks verkeerd. :) Soms hebben producten meerdere codes en dat is hier aan de hand!

Voor dit product is dat SKU-code: SX32GX4M2A2666C18 en 1x met CM ervoor.

Diverse websites hebben het product 2x in hun winkel staan, terwijl het exact hetzelfde product is. Wij tonen altijd de hoogste prijs als een product aan meerdere codes gekoppeld wordt. Voorheen was dit de laagste prijs, maar dat zorgde weer voor vele foutieve koppelingen.

“Do. Or do not. There is no try.”