Geforce + 2 Voodoo2 12 Mb vraagje

Pagina: 1
Acties:

• iPiX1999
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04 12:18
Laatst kwam ik dus op een onzinnig idee. Stel: je koppelt 2 voodoo2's met 12 Mb aan een geforce...je gaat spellen spelen die Glide gebruiken. Remmen dan de voodoo2's de geforce af? Wat gebeurt er dan eigenlijk in hemelsnaam? Het leek me wel een lollig onderwerp om over te leuteren dus bij deze. En alvast bedankt voor de komende reacties!

game on!

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
Volgens mij remt het niet af, maar het is wel volkomen zinloos volgens mij. Die 13 Glide only games zijn allemaal oud en de moeite van het spelen niet meer waard.
Een 3dfx is wel beter in UT, maar of een V2 daar ook sneller is als een GeForce, volgens mij gaat dat op voor V3 en sneller?

Flickr | Lego collectie

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
Volgens mij remt het niet af, maar het is wel volkomen zinloos volgens mij. Die 13 Glide only games zijn allemaal oud en de moeite van het spelen niet meer waard.
Een 3dfx is wel beter in UT, maar of een V2 daar ook sneller is als een GeForce, volgens mij gaat dat op voor V3 en sneller?

Flickr | Lego collectie

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

de GeForce wordt dan alleen gebruikt voor het 2D gedeelte en de Voodozen voor 3D; that's it....

• Aprazeth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-12-2020
nope

als je het goed doet (beetje tweaker kan dat) dan gebruik je voor Glide de V2's en voor OpenGL en D3D de GeForce
dit vertraagt NIET als het goed word gedaan