Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Linkjes reageren niet altijd in Safari (iPhone X)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:58
Goedemorgen,

De laatste tijd heb ik regelmatig dat wanneer ik een pagina open: tweakers.net / vi.nl / fd.nl ik alles kan doen op de pagina behalve op linkjes klikken. De links reageren dan niet meer. Dat is een probleem wat zich sinds de afgelopen twee maanden eigenlijk regelmatig voordoet. De oplossing hiervoor is altijd hetzelfde: de webpagina opnieuw laden. Het gebeurt enkel in safari, niet in mozilla firefox op een iPhone X met de nieuwste iOS versie.

Is dit een instelling of wat anders wat ik wellicht over het hoofd zie?

Alle reacties

• Tiagoo
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 18-10 22:52
En je iPhone al een keertje gereboot? Uit en aan?

• Typhone
Tiagoo schreef op woensdag 28 november 2018 @ 10:33:
En je iPhone al een keertje gereboot? Uit en aan?
Ja uiteraard :). Al meerdere keren. Helaas geen soelaas.

• Pendora
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 08:48
Toevallig een AdBlokker draaien? Probeer eerst aangedrukt op de "refresh" knop te drukken en dan laad pagina zonder materiaalblokkering.

• iAdema
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09:03
Dit heb ik ook regelmatig. Dit was al zo op mijn iPhone 5S, iPhone 8 en nu de Xs. Blijkbaar lastig op te lossen voor Apple. Rare is dat Long Press wel werkt, dus daarmee kun je door zonder de pagina te refreshen. (neemt niet weg dat het heel vervelend is.)

• Typhone
@Pendora
Geen adblockers draaien of dergelijke

@iAdema
Ik heb het op alle toestellen sinds de 6 niet eerder gehad op deze manier. Zal eens kijken of ik nog wat cache kan weggooien maar ik vrees dat dat niet helpt :).

• bazzard
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21-10 19:42
Heel herkenbaar probleem maar dan op een iphone 7. Meestal werkt het wel na een beetje scrollen en veel blijven tikken op de link.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True