AMD Raise the Game vraag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzozo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-09 14:55
Hallo tweakers :)

Iemand hier toevallig ervaring met deze actie? Ik had hier even een vraag over.

Mijn vriendin wil graag Devil May Cry 5, ik wil graag de Resident Evil 2 remake. Nu komt het zo uit dat de videokaart van mijn vriendin toch wel een upgrade kan gebruiken, dus wilde ik een RX580 voor haar kopen. Hier kan ik deze twee games bij krijgen. Nu is de vraag: Kan ik deze afzonderlijk van elkaar activeren, of koppelen ze allebei automatisch aan het Steam account van mijn vriendin?

Ik draai zelf een Vega64, dus als het gebonden is aan de Radeon ReLive client (zoals Nvidia wel eens doet met GeForce Experience) zou dit neem ik aan geen issue mogen zijn?

Alle reacties

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:03
Volgens mij krijg je nog altijd keys in je mail of een kaart bij de gpu.
Iedere game is immers gekoppeld aan een bepaald platform.
Zo zijn sommige games origin of uplay launcher only en andere steam only en ga zo maar door.
Bij mijn nvidia kaart zaten gewoon keus die ik in mijn geval met uplay en steam moest activeren.

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-09 15:29
Volgens mij krijg je gewoon keys. Die je apart op een steam account kunt activeren.
Hoeven niet persee op 1 account. Althans zo is het nooit geweest als ik me goed herinner. Dat zou denk ik hier ook niet het geval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zegt AMD als je ze het vraagt?

https://www.amd.com/en/gaming/raise-the-game (ticket aanmaken kan onderaan de faq over de raise de game actie).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Matanos
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Vriend van me heeft een 590 bij azerty gekocht, nadat hij mailtje had gestuurd kreeg hij een code die hij op www.amdrewards.com moest invullen.... daarna kreeg hij 1 mailtje per game dat de keys zijn kant op komen zodra ze beschikbaar zijn.
Dus ga er maar vanuit dat je 3 losse keys krijgt (kan het alleen nog niet garanderen).

Op de site van azerty staat ook het volgende over hoe te claimen.

Hoe te claimen
Stap 1: Koop gedurende de actieperiode een deelnemend product.
Stap 2: Ontvang het product en de factuur.
Stap 3: Stuur binnen de claimperiode (bij Azerty) de factuur per email naar
vouchers@azerty.nl met als onderwerp "AMD Radeon Raise The Game Fully Loaded Game Bundle
Stap 4: Ontvang binnen 5 werkdagen een vouchercode per email.
Stap 5: Verzilver de vouchercode binnen de claimperiode (bij AMD) via www.amdrewards.com
Stap 6: Activeer en installeer je games via het juiste distributieplatform

Let op! Je kunt de games pas spelen vanaf de releasedatum.
The Division 2: 15-03-2019
Resident Evil 2: 25-01-2019
Devil May Cry 5: 08-03-2019

Edit: Op amdrewards.com hoefde hij geen steam account toe te voegen.

[ Voor 3% gewijzigd door Matanos op 06-12-2018 18:35 ]