Marktplaats Services

Pagina: 1
Acties:
  • 634 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte,

Enig idee waar ik Marktplaats 'service' kan verkopen?

Ik wil een sterren service aanbieden waarbij ik een bepaald bedrag vraag voor een bepaald aantal sterren, bijvoorbeeld 10x 5-sterren of 1-ster (Moet je wel iemand echt voor haten hoor haha)

Ook wil ik Marktplaats accounts verkopen met veel jaren actief die voor eerlijk gebruik moet worden gebruikt, iets verkopen met meer actieve jaren gaat nogal makkelijker als het om verzenden gaat of niet.

Is dit toegestaan?

Bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2018 23:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is de snelste manier om tegen een IP-block aan te lopen.

En het antwoord is natuurlijk nee, maar dat weet je zelf ook wel. Lees anders de Terms of Service maar door.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 23:15

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Hoe kun je het verzinnen... natuurlijk is dat niet toegestaan. en zoals gambieter al aangeeft, de snelste weg om geheel geweerd te worden op Marktplaats.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05:45
Kan nou niet zeggen dat ik het echt een goed idee vind, hebben we eindelijk verkoper recensies na 10 jaar op marktplaats en dan verzinnen mensen een service zoals dit...

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:18
Dit lijkt mij een hele duidelijke vorm van potentiële kopers/verkopers besodemieteren. Dus nee, dit mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 23:23:
Geachte,

Enig idee waar ik Marktplaats 'service' kan verkopen?

[...]
Je zou je 'service' hier kunnen aanbieden...: https://www.marktplaats.n...sten.html?categoryId=1227 :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Gezien de legaliteit van de 'service' die je aan wilt bieden, gaat dit topic op slot. Zie ook Het algemeen beleid #criminaliteit hiervoor.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.