Goedenavond allemaal!
Niet al te lang geleden heb ik besloten mijn laptop (HP Omen) te verkopen en een game pc te gaan bouwen. Ik heb er eindelijk een aardig budget voor. Ik heb enkele vrienden die ervaring hebben met het bouwen van een pc die mij de nodige hulp verschaffen, maar zij gaven mij aan ook hier nog even om de nodige adviezen te vragen. Zelf ben ik hard bezig om alles te begrijpen, maar het is een vloed van informatie en ben daarom blij met alle suggesties en adviezen die ik krijgen kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met het nieuwe systeem wil ik gamen. Het systeem hoeft er niet mooi uit te zien zolang de prijs/kwaliteit verhouding maar zo hoog mogelijk is. Ik wil zoveel mogelijk frames per second kunnen draaien. Games die ik speel zullen zijn: csgo, overwatch, fortnite en league of legends.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst blijf ik onder de 1500 euro, maar mocht het veel kwaliteit opleveren dan kan ik deze grens overschrijden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nvt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede grafische kaart voor optimale fps. Een goede voeding en moederbord om deze te ondersteunen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo goed mogelijke prestaties op het gebied van games.
Ga je overklokken?
Ik ben van plan om in de toekomst, wanneer de kwaliteit van het systeem afneemt te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb enkele vragen waar ik graag antwoord op zou hebben, daarnaast zou ik graag andere adviezen en suggesties willen inzien voordat ik mijn beslissing maak. Hieronder enkele vragen:
- Welk moederbord past het beste bij deze cpu en heb ik de mogelijkheid deze over te klokken?
- Is de RAM compatibel met de cpu?
Volstaat 520w ook bij deze GPU, of raden jullie toch echt een 550w aan?
Niet al te lang geleden heb ik besloten mijn laptop (HP Omen) te verkopen en een game pc te gaan bouwen. Ik heb er eindelijk een aardig budget voor. Ik heb enkele vrienden die ervaring hebben met het bouwen van een pc die mij de nodige hulp verschaffen, maar zij gaven mij aan ook hier nog even om de nodige adviezen te vragen. Zelf ben ik hard bezig om alles te begrijpen, maar het is een vloed van informatie en ben daarom blij met alle suggesties en adviezen die ik krijgen kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met het nieuwe systeem wil ik gamen. Het systeem hoeft er niet mooi uit te zien zolang de prijs/kwaliteit verhouding maar zo hoog mogelijk is. Ik wil zoveel mogelijk frames per second kunnen draaien. Games die ik speel zullen zijn: csgo, overwatch, fortnite en league of legends.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst blijf ik onder de 1500 euro, maar mocht het veel kwaliteit opleveren dan kan ik deze grens overschrijden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nvt.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede grafische kaart voor optimale fps. Een goede voeding en moederbord om deze te ondersteunen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo goed mogelijke prestaties op het gebied van games.
Ga je overklokken?
Ik ben van plan om in de toekomst, wanneer de kwaliteit van het systeem afneemt te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb enkele vragen waar ik graag antwoord op zou hebben, daarnaast zou ik graag andere adviezen en suggesties willen inzien voordat ik mijn beslissing maak. Hieronder enkele vragen:
- Welk moederbord past het beste bij deze cpu en heb ik de mogelijkheid deze over te klokken?
- Is de RAM compatibel met de cpu?
Volstaat 520w ook bij deze GPU, of raden jullie toch echt een 550w aan?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 163,50 | € 163,50 |
1 | MSI X470 Gaming Plus | € 125,- | € 125,- |
1 | Sapphire PULSE Radeon RX Vega56 8G HBM2 | € 447,19 | € 447,19 |
1 | MSI Optix MAG241C Zwart | € 199,- | € 199,- |
1 | Logitech G413 (Qwerty US) Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16 | € 122,95 | € 122,95 |
1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
1 | Crucial MX500 m.2 1TB | € 136,50 | € 136,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.348,99 |
[ Voor 44% gewijzigd door CrowdSurfing op 27-11-2018 22:58 ]