Mijn nieuwe samsung qled tv 2018 kan geen digitale zenders ontvangen van ziggo. Met een andere tv op dezelee plaats werkt wel. Hoe kan dit?
a Je hebt de nieuwe tv niet goed ingesteld,Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 21:30:
Mijn nieuwe samsung qled tv 2018 kan geen digitale zenders ontvangen van ziggo. Met een andere tv op dezelee plaats werkt wel. Hoe kan dit?
b. er is iets niet goed aangesloten
c er is iets defect.
Als je de handleiding goed hebt doorgenomen en zeker weet dat het a en b niet is, mee teruggaan naar de winkel
Wel erg weinig info.
Vind hij wel zenders? Zo nee heb je de juiste gegevens (frequentie etc) ingevoerd?
Als hij wel zenders vindt maar niet weergeeft dan zit er iets niet goed met je Ci+ module.
Daarbij ga ik er vanuit dat je die gebruikt?
Welke tv heb je precies?
Vind hij wel zenders? Zo nee heb je de juiste gegevens (frequentie etc) ingevoerd?
Als hij wel zenders vindt maar niet weergeeft dan zit er iets niet goed met je Ci+ module.
Daarbij ga ik er vanuit dat je die gebruikt?
Welke tv heb je precies?
[ Voor 9% gewijzigd door Arjant2 op 27-11-2018 22:35 ]
Hij vind alleen 25 analoge zenders.
Frequentie enzo is goed. Ligt denk ik aan een instelling ofzo.
Het is een qe55q6f qled tv.
Ik werk idd met een ci+module
Frequentie enzo is goed. Ligt denk ik aan een instelling ofzo.
Het is een qe55q6f qled tv.
Ik werk idd met een ci+module
En op dtv zoeken met de juiste regionale modulatie. Veel tv's hebben aparte input voor dtv en atv
Hoe kan ik dat doen dan?Umbrah schreef op woensdag 28 november 2018 @ 07:27:
En op dtv zoeken met de juiste regionale modulatie. Veel tv's hebben aparte input voor dtv en atv
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Pagina: 1