PC mee naar Centerparcs Huttenheugte: UTP-router aanwezig?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:39
Dit weekend ga ik met een paar vrienden naar Centerparcs Huttenheugte. Het leek ons leuk om een Xbox en een pc mee te nemen. Nu weet ik dat er wifi is, maar kan iemand mij vertellen of er een router in het huisje zit waar ik de pc/xbox op aan kan sluiten? In Land van Bartje kon dat vorige keer wel, maar dat is natuurlijk een ander park.

Als iemand ervaring heeft hiermee, dan zou ik graag weten wat de oplossing is! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
er hangen wel van die kastjes.. ( niet in elk huisje denk ik) maar of daar een UTP aansluiting aan zit?
en als die er aan zit heb je sowieso te maken dat je ook in moet loggen op het portal..

zelf neem ik naar CP altijd gewoon mn oude WNDR4000 mee.. deze link ik dan draadloos aan hun wifi.. en bouw een eigen wifi / LAN op met de 2de radio / lanpoorten :-)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Vorige week nog in CP De Kempervennen geweest. Daar hing wel een kastje in het “schoonmaakhok” midden in het huisje, maar ik heb er eerlijk gezegd niet zo op gelet of daar UTP aansluitingen op zitten.

Had de PS4 mee en kan uit ervaring vertellen dat gamen via 4G (hotspot iPhone), hoewel natuurlijk niet zo ideaal als wired, meer dan prima te doen is en nauwelijks data slurpt (FIFA, BLOPS4).

Dus mocht je PC ergens een WiFi aansluiting hebben dan is dat nog het overwegen waard. De standaard gratis WiFi van CP is om te huilen trouwens, dus als je daar een upgrade in wilt dan moet je de portemonnee trekken :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
ja het gratis wifi is om te janken :) maar premium werkt best goed :P Ziggo Go deed het er goed op bij de vossemeren (belgie)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:39
Thanks voor de replies. Ik denk dat ik maar een usb wifi stickje haal voor de pc en dan wifi ga delen vanaf mijn telefoon, voor als de wifi niet mocht werken. We gaan geen shooters spelen, dus ping is niet van belang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 09:15
> naar SPV...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:53

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Pagina: 1