Ik heb sinds een paar weken een Ring videodeurbel (eerste model, nieuw uit doos) en deze netjes aangesloten op mijn bestaande beltrafo (Schupa NTR100) met een ouderwetse "rinkelbel"
De bel wordt dus ook opgeladen via de trafo.
In het begin werkte dit allemaal prima (videokwaliteit valt een beetje tegen, maar ja), maar nu heb ik sinds een week wel wat problemen.
-Als er gebeld wordt komt er GEEN signaal op de app en wordt er ook NIET geregistreerd dat er gebeld is.
-Motion detection daarentegen werkt uitstekend, de meldingen komen goed door.
-Er zit een flinke lag tussen beeld en geluid. Het geluid op de beelden loopt enkele seconden achter
En vanaf vandaag wordt de bel niet meer opgeladen. Waar hij eerst aan gaf "hardwired" aangesloten te zijn geeft hij nu aan op de batterij te werken. Ook de fysieke bel gaat niet meer over.
Is mijn trafo wel juist en kan deze de problemen veroorzaken ?

Ik heb NIETS gewijzigd aan de installatie.
Voor de goede orde, hij heeft het wel een 2 weken goed gedaan.
De bel wordt dus ook opgeladen via de trafo.
In het begin werkte dit allemaal prima (videokwaliteit valt een beetje tegen, maar ja), maar nu heb ik sinds een week wel wat problemen.
-Als er gebeld wordt komt er GEEN signaal op de app en wordt er ook NIET geregistreerd dat er gebeld is.
-Motion detection daarentegen werkt uitstekend, de meldingen komen goed door.
-Er zit een flinke lag tussen beeld en geluid. Het geluid op de beelden loopt enkele seconden achter
En vanaf vandaag wordt de bel niet meer opgeladen. Waar hij eerst aan gaf "hardwired" aangesloten te zijn geeft hij nu aan op de batterij te werken. Ook de fysieke bel gaat niet meer over.
Is mijn trafo wel juist en kan deze de problemen veroorzaken ?

Ik heb NIETS gewijzigd aan de installatie.
Voor de goede orde, hij heeft het wel een 2 weken goed gedaan.