Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Verwijderd
ehm, dit komt misschien omdat er alleen een ac3 decoder wordt meegeleverd die de stroom via de SPDIF oppakt.
Had 100 piek meer uitgegeven en een DTT2500 of 3500 gehaald, die doet het zowieso. Dit vanwege een externe decoder. doet het Perfect btw.
Had 100 piek meer uitgegeven en een DTT2500 of 3500 gehaald, die doet het zowieso. Dit vanwege een externe decoder. doet het Perfect btw.
Setting -> Control Panel _> Sound & Multimedia.
Audio tabblad -> Advanced Button
Hier bevind bij mij de speaker setup voor mijn kaart (nu terratec, maar SB zat tie daar ook)
Hier Quad speakers selecteren of zo.
En anders zou ik het ook niet weten
Audio tabblad -> Advanced Button
Hier bevind bij mij de speaker setup voor mijn kaart (nu terratec, maar SB zat tie daar ook)
Hier Quad speakers selecteren of zo.
En anders zou ik het ook niet weten
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Ik heb de DTT2200...Op zaterdag 21 juli 2001 18:51 schreef neographikal het volgende:
ehm, dit komt misschien omdat er alleen een ac3 decoder wordt meegeleverd die de stroom via de SPDIF oppakt.
Verwijderd
Het beste wat je uit de kaart zou kunnen halen is Dolby Prologic, omdat dat niet meer dan stereo input nodig heeft om te kunnen decoderen.
En ook al had je een 5.1 speakerset met interne Dolby Digital decoder, had je er toch niets aan gehad aangezien je input toch geen DD is.
En ook al had je een 5.1 speakerset met interne Dolby Digital decoder, had je er toch niets aan gehad aangezien je input toch geen DD is.
Dus radio op de achterste boxen kun je zowiezo vergeten en de tv uitzendingen moeten wel dolby surround zijn (en de zender moet het ook door kunnen sturen) volgens mij staat het er in de gids wel bij of een uitzending surround, stereo of mono is.Op zaterdag 21 juli 2001 19:05 schreef Courage het volgende:
Het beste wat je uit de kaart zou kunnen halen is Dolby Prologic, omdat dat niet meer dan stereo input nodig heeft om te kunnen decoderen.
Probeer anders een keer x-files te kijken, daar zie je in het begin altijd "presented in dolby surround" staan.
Verwijderd
snap ik allemaal wel, maar t is nogal een prob met een set zonder decoder: de sblive pakt het alleen als de software je spdif aanspreekt, dat was dus mij argument.
Verwijderd
je moet ff naar je creative mixer gaan, en daar ff wat met je line in klooien. Heb k ook gehad. Je moet btw wel liveware3 geinstalled hebben. (niet doen onder XP) Duzzzzz. Sucksex. grtzzzzz pjot
Tis onder XP, en dat werkt dus niet (LivewareOp zaterdag 21 juli 2001 21:33 schreef pjot het volgende:
je moet ff naar je creative mixer gaan, en daar ff wat met je line in klooien. Heb k ook gehad. Je moet btw wel liveware3 geinstalled hebben. (niet doen onder XP) Duzzzzz. Sucksex. grtzzzzz pjot
Heeft iemand nu al 5.1 met hauppage? Die van mij gaat nogs teeds alleen op stereoOp zaterdag 21 juli 2001 21:42 schreef MSIBord het volgende:
[..]
Tis onder XP, en dat werkt dus niet (Liveware). Dus ik zal er maar mee doen...
Hier had uw advertentie kunnen staan :).
Het moet ook zonder kunnen, want de live! kan van stereo 5.1 maken.. doet ie ook bij mp3's.. Alleen met de line in van hauppauge doet ie niks mee...
Nee, deze geeft alleen surround weer.Op zaterdag 12 januari 2002 15:24 schreef Reino het volgende:
en als je nou een Wintv theater koopt, kan het dan wel of maakt dat niet uit?
5.1 lukt toch niet met een tv uitzending, want dat wordt niet uitgezonden.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Hoe krijg je dan surround op met een live! kaart? (en 5.1 boxjes? als ik maar op alle boxjes wat hoor, da's beter dan op 2 iets horen)Op zaterdag 12 januari 2002 16:46 schreef marco899 het volgende:
[..]
Nee, deze geeft alleen surround weer.
5.1 lukt toch niet met een tv uitzending, want dat wordt niet uitgezonden.
De oplossing bij mij:
in de creative surround mixer,
druk je op eax knop en dan selecteer je de line in ook. Dan heb je de achterste 2 ook!!
in de creative surround mixer,
druk je op eax knop en dan selecteer je de line in ook. Dan heb je de achterste 2 ook!!
Pagina: 1