Pakje verdwenen/gestolen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.518 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb op 24 november een nieuwe laptop besteld/betaald bij Megekko. Die zou vandaag voor 15:00 geleverd moeten worden. Aangezien mijn vriendin de heledag thuis was hoefde ik niet te haasten van werken.

17:00 aangekomen thuis. Nog steeds niks geleverd. Uiteindelijk post nl gebeld want op mijn barcode stond nog dat de bezorger onderweg was. Die vertelde mij dat er om 14:00 pakket geleverd was met een handtekening "krul".

Een krul als handtekening is mijn handtekening niet. Ook is er hier niemand geweest. Post NL vertelde mij dat ik Megekko moet contacten wat ik ook gedaan hebt maar die zijn alleen via email bereikbaar helaas.

Ik vroeger overigens ook of ze konden inzien wie de bezorger is zodat ik dat ook zou kunnen vermelden bij megekko..

Iemand enige idee wat ik nog meer zou kunnen doen? Betaald met ideal bedrag rond de 600 euro..

*ben al bij de buren geweest. Die hebben geen pakket van mij liggen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2018 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 17:37
Inderdaad contact opnemen met Megekko. Zij zijn verantwoordelijk voor de aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Netoj Ff afwachten, het is algemeen bekend dat het druk is nu en het T&T systeem werkt niet goed. Niet gelijk gaan bellen, maar ff een dagje afwachten. Hou zelf via de App het pakje in de gaten en bel niet gelijk als het te laat is. PostNL maakt ook reclame sinds zondagavond dat het bezorgen langer duurt. Veder is de shop van aankoop verantwoordelijk en schiet je niets op door PostNL te bellen. Komt het echt niet, dan zal de shop van aankoop nogmaals moeten versturen.

[ Voor 53% gewijzigd door Hackus op 27-11-2018 17:58 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DePaul
  • Laatst online: 20-09 21:47
En vergeet niet even diep adem te halen :) Er is (nog) niets aan de hand

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hackus schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 17:54:
Ff afwachten, het is algemeen bekend dat het druk is nu en het T&T systeem werkt niet goed. Niet gelijk gaan bellen, maar ff een dagje afwachten
inderdaad even een dagje wachten.

Komt vaak voor dat bezorgers vast een pakket als bezorgd afscannen en een krabbel zetten om hun commissie te innen. Die is het hoogst als er bij de eerste poging bezorgd wordt. Uiteraard moreel verwerpelijk en een vorm van valsheid in geschrifte, maar vaak komt het een dag later nog wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik maakte me pas zorgen toen ik een handtekening zag staan die niet van mij was met de status geleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:01:
Ik maakte me pas zorgen toen ik een handtekening zag staan die niet van mij was met de status geleverd..
Callcentermedewerker gebruikt hetzelfde zoeksysteem als jij met T&T. Het gebeurt(helaas) vaker dat men aftekent en later bezorgd. verder zie mijn 1e bericht

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hackus schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:03:
[...]

Callcentermedewerker gebruikt hetzelfde zoeksysteem als jij met T&T. Het gebeurt(helaas) vaker dat men aftekent en later bezorgd. verder zie mijn 1e bericht
Ik zal maar moeten afwachten tot 20:30 vanavond en anders afwachten op een reactie van megekko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Blokker_1999

Full steam ahead

ik zou sowieso tot morgenavond wachten met het contacteren van Megekko, zoals al meermaals naar boven is gekomen hier op dit forum tekenen de chauffeurs wel eens zelf als ze achter lopen op schema om het dan de volgende dag te bezorgen. Niet netjes (klagen heeft weinig zin).

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hackus schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:03:
[...]

Hoe ben jij daar zo zeker van? Ik heb bij de DPD gewerkt, in Duitsland, en die konden perfect zien welk pakketje wel of niet geleverd was inclusief tijd en welke handtekening. Blijkt ook uit wat TS zegt dat de klantenservice verteld dat het pakket geleverd is en dat de handtekening een krul is zoals je vroeger op school kreeg bij je dictee. Men kan zo goed als real time met de bezorger meekijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:08

Detmer

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:06:
[...]

Ik zal maar moeten afwachten tot 20:30 vanavond en anders afwachten op een reactie van megekko.
Ik heb hetzelfde wel eens gehad en toen werd het pakket de volgende dag alsnog geleverd. Het black-Friday weekeind is erg druk geweest en daardoor gaat er nu helaas iets meer mis / is er vertraging dan gewoonlijk. Ik zou morgen nog even afwachten en als het pakket er dan nog niet is contact opnemen.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:18:
[...]

Hoe ben jij daar zo zeker van? Ik heb bij de DPD gewerkt, in Duitsland, en die konden perfect zien welk pakketje wel of niet geleverd was inclusief tijd en welke handtekening. Blijkt ook uit wat TS zegt dat de klantenservice verteld dat het pakket geleverd is en dat de handtekening een krul is zoals je vroeger op school kreeg bij je dictee. Men kan zo goed als real time met de bezorger meekijken.
We hebben het over PostNL.
Bij DPD krijg je al bericht als er nog 5 adressen voor je zijn. die zijn veel verder en strakker met hun systeem dan PostNL. bij DPD krijg je ook een indicatie tijdvak van 2 uur als 1e. hier klopt dat altijd (zelfs binnen 5 minuten na 1e tijd) Bij PostNL klopt het nagenoeg nooit. Tussen 17u en 20u geven ze aan en het pakje is al om 11:30u geleverd. of ze komen om 21:45u nog aan de deur. (vaak zie je ook om 12u en 14u een nieuw tijdvak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 20:52

Rmg

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:18:
[...]

Omdat je als klant bij postnl ook alles kan inzien, wel of niet geleverd incl handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Inderdaad belachelijk druk, hoor net het ook net van een bezorger, deze had zijn bus tjokvol en moest er nog veel meer bij proppen van de baas.... Zou me niets verbazen als je pakket gewoon morgen geleverd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Barcode geupdate. Hier wordt indd aangegeven dat er om 14:09 geleverd is en de welbekende handtekening "krul".. buurvrouw vertelde me toevallig net dat er een post nl bus geweest was. Maar blijkbaar niet met mijn pakket. Ik heb overigens gisteren ook een product binnen gekregen via post nl en dat was ook besteld op vrijdag vorig week.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2018 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rmg schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:33:
[...]

Omdat je als klant bij postnl ook alles kan inzien, wel of niet geleverd incl handtekening
Dat is precies wat ik zeg. Dus wat wil je zeggen?
Hackus schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:33:
[...]

We hebben het over PostNL.
Bij DPD krijg je al bericht als er nog 5 adressen voor je zijn. die zijn veel verder en strakker met hun systeem dan PostNL. bij DPD krijg je ook een indicatie tijdvak van 2 uur als 1e. hier klopt dat altijd (zelfs binnen 5 minuten na 1e tijd) Bij PostNL klopt het nagenoeg nooit. Tussen 17u en 20u geven ze aan en het pakje is al om 11:30u geleverd. of ze komen om 21:45u nog aan de deur. (vaak zie je ook om 12u en 14u een nieuw tijdvak)
Veel verder? Nou, ik denk dat dat wel meevalt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:43

paQ

Ze geven iig veel meer en betere informatie aan zowel de klant (tijdvak van 1 - 2 uur, hoeveel stops nog enz) als de verzender. Als ik bevestiging van een aflevering opvraag staat daar een boel informatie op. Chauffeur, tijdstip, GPS van de handheld, enz

maar goed, dat weet je dan zelf ook wel ;)

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag idd busje in de buurt rondrijden. Dus ze rijden nog wel. Benieuwd of mijn pakket daar tussenin zou kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:41:
Barcode geupdate. Hier wordt indd aangegeven dat er om 14:09 geleverd is en de welbekende handtekening "krul".. buurvrouw vertelde me toevallig net dat er een post nl bus geweest was. Maar blijkbaar niet met mijn pakket. Ik heb overigens gisteren ook een product binnen gekregen via post nl en dat was ook besteld op vrijdag vorig week.
De busjes van pakketbezorgers zijn nu letterlijk losse stort* binnen. Als het pakje niet vooraan ligt, maar wel op de route gaat de bezorger niet zoeken, maar zet hij het afgeleverd en komt het als de bus weer wat leger is.
Dat zou dan officieel wel niet mogen. Maar helaas.

Gister verloor UPS zelfs een hele stapel uit zijn busje omdat hij met de deur open weg reed. Want de deur sluiten kost te veel tijd. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door jeroen3 op 27-11-2018 20:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pakket is terecht doormiddel van een buurtapp waar ik niet in zit maar een andere buurvrouw wel en die herkende mijn naam. 10 straten verder.... wel triest dat bezorgers niet uit hun doppen meer kijken en maar snel pakketen wil gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:50
Ben wel benieuwd hoe de bezorger dat voor elkaar heeft gekregen. Lijken de straatnamen op elkaar ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Arn0uDz schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:22:
Ben wel benieuwd hoe de bezorger dat voor elkaar heeft gekregen. Lijken de straatnamen op elkaar ofzo?
Totaal niet. Groot verschil maar het kan een doolhof hier zijn waardoor de bezorger denk ik dacht ik zet hem onderaan de pakket dan ben ik ervanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-09 20:31
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:27:
[...]

Totaal niet. Groot verschil maar het kan een doolhof hier zijn waardoor de bezorger denk ik dacht ik zet hem onderaan de pakket dan ben ik ervanaf.
Of hij lag gewoon tussen pakjes van die straat en de bezorger heeft ff net die keer zitten snurken. Zijn net mensen. Heb het hier ook gehad en werd door de betreffende buuf netjes gebeld dat m'n pakje daar lag. Zou ondanks alle verhalen niet meteen van het slechtste uit gaan, tis vervelend, maar tis ook mensenwerk.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:13:
Pakket is terecht doormiddel van een buurtapp waar ik niet in zit maar een andere buurvrouw wel en die herkende mijn naam. 10 straten verder.... wel triest dat bezorgers niet uit hun doppen meer kijken en maar snel pakketen wil gaan leveren.
Vaag verhaal. 10 straten verder en in de buurt App van je buurvrouw ?
ik zit niet in de buurt App van 10 straten verder op, ook niet van 5 straten verder. onze buurtApp betreft hier 3 straten en deel van de hoofdstraat. verder vaag dat iemand een pakje aanneemt zonder de naam te kennen van 1 van hun directe buren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vast wel. Maarja het kost je toch weer onnodig energie en een klein beetje stress.
Hackus schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:38:
[...]

Vaag verhaal. 10 straten verder en in de buurt App van je buurvrouw ?
ik zit niet in de buurt App van 10 straten verder op, ook niet van 5 straten verder. onze buurtApp betreft hier 3 straten en deel van de hoofdstraat. verder vaag dat iemand een pakje aanneemt zonder de naam te kennen van 1 van hun directe buren..
Ze verwachte meerdere pakketjes. Deze lag helemaal onderin. Vandaar dat ze hem over het hoofd heeft gezien. Ik woon in een redelijke grote buurt.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2018 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-09 20:28
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 20:13:
Het is uiteraard triest. Maar dat krijg je als je als ZZPer wordt uitgeknepen door PostNL. Dan moet alles zo snel mogelijk. Om uiteindelijk toch nog iets van winst te boeken.

Uiteraard is het ook aan de ontvanger om even te controleren hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Gezien het pakket terecht is en ik hier niet heel veel discussiewaarde inzie verder, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.