Mac opstarten in recovery mode, maar geen connectie toetsen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tania22
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 26-09 22:17
Mijn vraag
...
Vanmorgen bij het opstarten van mijn Mac kreeg ik het bericht dat er geen connectie kon worden gemaakt met mijn toetsenbord. Omdat het om lege batterijen ging heb ik er nieuwe batterijen in mijn toetsenbord gedaan. Daarna wilde het toetsenbord geen contact maken en heb ik de Mac uit en weer aan gezet. Daarna kreeg ik helaas alleen een wit scherm, met na een tijdje een knipperend vraagteken. Nu vind ik hier online wel mogelijke oplossingen voor, maar daarvoor is mijn toetsenbord nodig, maar de connectie tussen mijn toetsenbord en de Mac lijkt er niet te zijn. Iemand een idee wat ik nog kan proberen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco0445
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:18
Probeer het eens met een bedraad toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:10
usb keyboard of heeft een mac dat niet?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tania22
Ik heb hier helaas geen bedraad toetsenbord. Het lijkt of de vraag hier stellen al heeft geholpen. Ik heb nog maar een keer geprobeerd oo te starten met command R en ineens gebeurt er wat... voor het eerst sinds vanmorgen. Nu even zien of ik er verder uitkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Wit scherm met vraagteken: OS kan niet gevonden worden, heeft niks te maken met je toetsenbord (kan toeval zijn).

Hoe oud is je Mac en zit er een SSD of mechanische schijf in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tania22
Ik snap dat het niets met elkaar te maken het. Maar vanwege de lege batterijen voordat ik dit probleem kreeg leek het alsof mijn toetsenbord geen contact had met Mac waardoor opstarten met toetsencombinatie niets deed.
Pagina: 1