Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Een app of programma om vragen bij andere op te halen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Bouss
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 28-03 04:42
Beste alle,

Ik zoek een simpel programma of app om een vraag bij meerdere mensen uit te stallen en vervolgens deze gegevens inzichtelijk krijg.

Voor mijn kinderen op school organiseer ik de kerstavond. Nu wil ik doormiddel van een app of programma de vraag uit te sturen aan alle ouders met de vraag wat ze gaan maken voor de desbetreffende avond.
Ipv alle ouders per persoon te vragen wat ze gaan maken.

Weten jullie meer

Alle reacties

• Ryan_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18:14
Google Forms?

Ryan_ wijzigde deze reactie 27-11-2018 12:53 (68%)

• Marber
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 16:01
E-mail?

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

AVG?

Ben je.medewerker van school? "Klassen-ouder"? Zomaar iemand? Hoe kom je aan alle contactgegevens? Hoe sla je resultaten op?

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• Bouss
@MAX3400 Klassen-ouder. Organiseer in deze de kerstavond. De contact gegevens heb ik in mijn mobiel in de vorm van telefoonnummers en emails.
Is er een simpel programma zoals bijv. datumprikker.nl

• Marber
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 16:01
Volgens mij is het makkelijk om nog steeds het met intekenlijsten te doen. Gewoon ouderwets met papier. (ervaringen uit het verleden)

Maar met Google Forms of Email kan het ook... Beide zijn net zo simpel als datumprikker.nl

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Of 1 bericht 30x copy/paste in Whatsapp naar elke ouder?

Want met je mobiel alle contactgegevens weer exporteren/isoleren en daarna aan Forms of whatever hangen, ben je langer mee bezig.

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

• energydrank
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 12-04 10:43

energydrank

Sorry, Niet thuis!

ik zou zeggen gooi ze in een Whatsapp Groepje en vraag het, dan kan iedere ouder ook overleggen met elkaar zodat ze zelf ook weten dat ze niet iets maken wat de ander bijvoorbeeld al maakt. en Desnoods maak je er een volwaardige groep van die niet eens perse alleen over de Kerst avond gaat en dan indien nodig alle data verzamelen in excel?

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

• Bouss
Bedankt allemaal!
Pagina: 1

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True