Toon posts:

Een app of programma om vragen bij andere op te halen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Anoniem: 928279
  • Registratie: Juni 2017
  • Niet online
Beste alle,

Ik zoek een simpel programma of app om een vraag bij meerdere mensen uit te stallen en vervolgens deze gegevens inzichtelijk krijg.

Voor mijn kinderen op school organiseer ik de kerstavond. Nu wil ik doormiddel van een app of programma de vraag uit te sturen aan alle ouders met de vraag wat ze gaan maken voor de desbetreffende avond.
Ipv alle ouders per persoon te vragen wat ze gaan maken.

Weten jullie meer

Alle reacties

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 20:41
Google Forms?

[Voor 68% gewijzigd door Ryan_ op 27-11-2018 12:53]

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:34
E-mail?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

AVG?

Ben je.medewerker van school? "Klassen-ouder"? Zomaar iemand? Hoe kom je aan alle contactgegevens? Hoe sla je resultaten op?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Niet online
@MAX3400 Klassen-ouder. Organiseer in deze de kerstavond. De contact gegevens heb ik in mijn mobiel in de vorm van telefoonnummers en emails.
Is er een simpel programma zoals bijv. datumprikker.nl

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:34
Volgens mij is het makkelijk om nog steeds het met intekenlijsten te doen. Gewoon ouderwets met papier. (ervaringen uit het verleden)

Maar met Google Forms of Email kan het ook... Beide zijn net zo simpel als datumprikker.nl

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Of 1 bericht 30x copy/paste in Whatsapp naar elke ouder?

Want met je mobiel alle contactgegevens weer exporteren/isoleren en daarna aan Forms of whatever hangen, ben je langer mee bezig.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02:04
ik zou zeggen gooi ze in een Whatsapp Groepje en vraag het, dan kan iedere ouder ook overleggen met elkaar zodat ze zelf ook weten dat ze niet iets maken wat de ander bijvoorbeeld al maakt. en Desnoods maak je er een volwaardige groep van die niet eens perse alleen over de Kerst avond gaat en dan indien nodig alle data verzamelen in excel?

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

• Niet online
Bedankt allemaal!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee