Update: vandaag een nieuwe iPhone 7 Plus JB ontvangen. Van april 2018.
Eind november heb ik het toestel opgestuurd en in de eerste week december kreeg ik te horen dat het toestel gerepareerd zou worden. Daarna bleef het heel lang stil, dus ik de telefoon in.
Uiteindelijk op 17 december een belletje met de mededeling dat ze zaten te wachten op onderdelen die besteld waren. Ik natuurlijk niet blij want het toestel voor kerst weer in mijn handen kon ik wel vergeten.
Gebeld en helaas konden ze hier niet veel aan doen al begrepen ze mijn teleurstelling. Ik zou beter op de hoogte gehouden worden. Mooi!
Gisteren 27-12 ineens een stortvloed aan mails met updates. Toestel was onherstelbaar beschadigd en een nieuwe was opgestuurd. Geen idee wat ze gedaan hebben, maar uiteindelijk blij want ik heb een nieuw toestel!
Hieronder de RMA status updates:
27 Nov 2018 11:44 Aanmelding geregistreerd
3 Dec 2018 14:44 Bij reparatiecentrum
27 Dec 2018 16:09 Onherstelbaar beschadigd
27 Dec 2018 16:09 Status hersteld
27 Dec 2018 16:09 Omgeruild/vervangen door verkooppunt
27 Dec 2018 16:10 Teruggestuurd naar de klant
End goed al goed? Ja, eigenlijk wel. Nieuw toestel met weer twee jaar garantie. Heb er meteen een glazen plaatje op gedaan en type dit nu op m’n nieuwe telefoon. En geloof me een maandje met een Huawei Y300 maakt me ontzettend blij dat ik m’n toestel weer terug heb.
En natuurlijk iedereen ontzettend bedankt voor de tips en het medeleven!