Ark op high setting?

Pagina: 1
Acties:
  • 382 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik wil een gaming laptop kopen van MSI deze heeft een GTX 1050 Ti en een i7 processor, ook 8GB ram. Is dit denk je genoeg om ARK (extinction) op medium (of high) settings te spelen, zo niet wat zal ik nog moeten upgraden daarvoor?

Alvast Bedankt

Ps. Dit is de laptop Bekijk MSI GL63 8RD-009NL - Gaming Laptop - 15.6 Inch op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2018 09:04 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draak42
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:19
Hiervoor zou ik eerst de systeemeisen van de game die je wil spelen eens opzoeken. Daarna vul je deze in bij de pricewatch als een filter, of je vergelijkt ze met de laptop die je al gevonden hebt. Nu valt er weinig over te zeggen.

Oost west 127.0.0.1 best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe werkt dat? Ben net nieuw hier xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 09:45:
Hoe werkt dat? Ben net nieuw hier xD
categorie: Laptops en dan schuif je met wat eisen / wensen, dan komt er een stapel laptops uit, daarvan zoek / Google je reviews of andere topics en over het algemeen schaf je er daarna eentje aan.

Veel lastiger is het niet en als je er geen idee van hebt, waarom niet de requirements van Ark even uitprinten, een beetje computerzaak binnenstappen, papiertje laten zien en op zoek gaan naar een geschikte laptop?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:29

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica