2e beeldscherm gaat alleen aan na uithalen hdmi.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-10 10:46
Hallo,

Ik heb 2 beeldschermen allebij aangesloten op een laptop.

1 beeldscherm zit rechtstreeks met Hdmi naar dvi aangesloten en de andere via een usb naar hdmi en dan van hdmi naar dvi.

Nu is het zo dat als ik mijn computer lock de schermen dan na een paar minuten uitgaan.
Als ik dan weer terugkom en op mijn muis klik gaat 1 scherm maar aan en de andere blijft gewoon zwart.(hij zegt niet no input)

Zodra ik de hdmi kabel van de monitor eruit haal dan springt die aan en zegt die no input. doe ik hem er weer in werkt die weer. Ook als ik mijn pc opstart ziet die hem niet standaard en moet de hdmi kabel eruit en erin wil die werken.(zodra ik de kabel eruit haal springt het lampje van oranje naar groen op de monitor.

Ik heb de monitor die problemen geeft al rechtstreeks in de pc zelf geprobeerd maar dit heeft hetzelfde effect.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn. want het is erg vervelend.

Het gaat om 2 dell P2412H

[ Voor 12% gewijzigd door sgouman op 27-11-2018 08:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 19:02
sgouman schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 07:46:
Hallo,

Ik heb 2 beeldschermen allebij aangesloten op een laptop.

1 beeldscherm zit rechtstreeks met Hdmi naar dvi aangesloten en de andere via een usb naar hdmi en dan van hdmi naar dvi.
Ik denk dat het door je vreemde constructie komt. En dan voornamelijk de USB naar HDMI naar DVI.
Hoezo heb je zo veel verloop?

Kijk eens of op je USB poorten (in Windows) Power Saving uit staat en dat je laptop op Hoge Prestatie (High Performance) staat in Energiebeheer.

Echter ben ik bang dat het door je verloopstuk komt dat je dit fenomeen hebt.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 07-10 10:46
Wylana schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 15:19:
[...]

Ik denk dat het door je vreemde constructie komt. En dan voornamelijk de USB naar HDMI naar DVI.
Hoezo heb je zo veel verloop?

Kijk eens of op je USB poorten (in Windows) Power Saving uit staat en dat je laptop op Hoge Prestatie (High Performance) staat in Energiebeheer.

Echter ben ik bang dat het door je verloopstuk komt dat je dit fenomeen hebt.
Hoi,

Als ik hem rechstreeks in de laptop doe dan heeft die hetzelfde probleem. het scherm wat ik dan aansluit op de usb naar hdmi heeft het dan niet.
Dus het zit in dat scherm met de laptop samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 19:02
Scherm instellingen gereset al ?
Energie instellingen van het scherm bekeken?

En anders, mits hij binnen garantie is, aanmelden bij Dell.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!