Ik ben van plan om voor mijn kleine neefje van 10 deze kerst een computer in elkaar te gaan zetten. Dit omdat hij erg van gamen houdt en een nieuwe pc wil hebben, plus om hem een beetje geïnteresseerd te krijgen in techniek!
Zijn twee grote eisen zijn:
- budget: 500 euro
- moet fortnite kunnen spelen
Aangezien ik zelf van plan was om mijn computer binnenkort een upgrade te geven heb ik met hem afgesproken dat hij mijn oude cpu, moederbord, ram, psu en cpu koeler mag hebben. Deze mag hij voor om en nabij 150 euro overnemen.
Ik heb het volgende lijstje voor hem in elkaar gezet, inclusief de onderdelen die hij van mij krijgt:
De case is maar een voorbeeld, dit zal een case worden die hij zelf mooi vindt voor ongeveer 50 euro.
Wat vinden jullie van dit lijstje? Zijn er nog componenten die jullie zouden aanraden? Alvast bedankt!
Zijn twee grote eisen zijn:
- budget: 500 euro
- moet fortnite kunnen spelen
Aangezien ik zelf van plan was om mijn computer binnenkort een upgrade te geven heb ik met hem afgesproken dat hij mijn oude cpu, moederbord, ram, psu en cpu koeler mag hebben. Deze mag hij voor om en nabij 150 euro overnemen.
Ik heb het volgende lijstje voor hem in elkaar gezet, inclusief de onderdelen die hij van mij krijgt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-3570K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock Z77 Extreme4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI Radeon RX 570 Gaming X 4GB | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 29,90 | € 29,90 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 53,90 | € 53,90 |
| 1 | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 39,90 | € 39,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 427,50 | |
De case is maar een voorbeeld, dit zal een case worden die hij zelf mooi vindt voor ongeveer 50 euro.
Wat vinden jullie van dit lijstje? Zijn er nog componenten die jullie zouden aanraden? Alvast bedankt!